Ons leven in Brunei - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Ons leven in Brunei - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Ons leven in Brunei

Door: Douwe en Esther

03 September 2006 | Brunei, Seria

Hallo allemaal,

We hebben al een hoop e-mails verstuurd en ook al enkele foto's, maar via deze site is het veel makkelijker om verhalen te vertellen en foto's te laten zien. Hierbij alvast een voorproefje.

De foto's staan onder de link fotoboek.

Wordt vervolgd!

• 31 Augustus 2006 - 21:05

Papa En Mama:

eerste kennismaking met jullie website geslaagd

• 03 September 2006 - 08:02

Oscar En Sandra:

Hoi Douwe en Esther, Leuk initiatief! We hebben de foto's bekeken. Ziet er tropisch uit met het aapje en de vogel(volgens ons een niet-kolibrie) in de tuin. Sanne lijkt het al goed naar haar zin te hebben, en jullie, ook al een beetje gewend aan de omgeving en de temperatuur daar? Kun je overdag ook naar buiten (in het zwembad), of alleen s'avonds als het afgekoeld is. Hier gaat alles z'n gangetje, we krijgen ons hondje pas eind november, dus we tellen de weken af. Gisteren hebben we ons tien-jarig relatiejubileum gevierd, lekker uit eten en naar de film geweest. "Volver", met Penelope Cruz, echt een aanrader. Misschien ook te downloaden in Brunei? Groetjes van Oscar en Sandra uit een regenachtig Helmond...

• 03 September 2006 - 08:22

Anne, Leon En Doortje:

Hoi! Site is heel leuk zo. Wat een leuke foto van Sanne! De vrolijkheid spettert van het scherm. We zijn er nog niet achter wat voor vogeltje het is. Doortje werkt eraan! Groetjes uit Nuenen (jawel, ook veel regen)

• 03 September 2006 - 08:42

John En Wilma:

Wat een verrassing op zondagmorgen, na het gebruikelijke eitje een website van jullie in de mailbox te krijgen!We hebben er met plezier naar gekeken en vinden dat jullie een paar grote bofferds zijn.Het ziet er allemaal heerlijk relaxed uit en jullie dochter is een dotje ( is dat goed nederlands?)Om me bij de andere mailers aan te sluiten: hier regent het natuurlijk niet, lekker korte broeken weer. Esther ik schrijf de rest wel naar jou mailadres met wat foto's erbij, vind je mischien ook wel leuk om naar te kijken daar in dat verre
    Brunei, doei.

• 03 September 2006 - 08:48

Hanneke & Radboud:

He Douwessan,
    Leuke website! goed dat jullie 'm hebben gemaakt! Tot skype! groetjes
    Hanneke & Radboud

• 03 September 2006 - 09:35

Radboud:

He Douwe, die foto van die vogel in je fotoboek: Kolibri denk ik niet, komt alleen in N-Z Amerika voor normaal gesproken. Heb even gezocht, kan best een staalborst honingzuiger zijn (' Olive-backed sunbird' in engels). Ongeveer 12 cm, geel van onder (alleen bovenkant zichtbaar op foto). Mannetje heeft wat blauw op keel en snavel (als je goed kijkt op foto kun je dit beetje zien). Klop dit denk je?

• 03 September 2006 - 10:52

Petra,Klaas&Hotty.:

Bedankt voor jullie mailtje+mooie foto's!!
    In oktober krijgen we Twirre.(onze zwarte labrador pup)Als jullie het nestje eens willen zien kijk dan op www.fandeaengwirderwei.nl

Gr.Petra,Klaas&Hotty.

• 03 September 2006 - 11:16

Itske:

Hoi

leuk de foto's!
    waar kan ik het beste iets naar toe sturen (over de post) als het een beetje vlot bij jullie moet zijn?
    hier alles OK
    kan ik via deze site ook foto's naar jullie sturen?
    groet Itske

• 03 September 2006 - 13:21

Tim&Syl:

Hallo dan. Wij zijn nu terug van onze super de super honeymoon en wij zullen deze site eens uitgebreid gaan bekijken. Het ziet er goed uit. We mailen en schrijven ook wel via de traditionele manier maar dit is wel een leuke manier zeg. Groetjes

• 03 September 2006 - 13:53

Reimo, Susanne En Ruben:

Hoi Esther, Douwe en Sanne,

We zouden al eens eerder wat van ons laten horen, maar het bleef er even bij. Mooi zo'n wesite, dat schrijft ook even sneller en makkelijker. We vinden het erg leuk van jullie te horen en we zullen jullie volgen op de website. Ziet er allemaal mooi uit. Jullie zijn echt een mooi avontuur aangegaan!! Bij ons ook alles goed. Ruben (en dus ook Sanne) wordt bijna al 1 jaar. Wat gaat dat snel hè? We mailen snel weer eens. Een fijne verjaardag alvast.

Liefs van ons

• 03 September 2006 - 19:35

Karen:

Wow! leuk idee om op de hoogte te blijven van jullie ervaringen. De eerste foto's zijn erg indrukwekkend. Hopelijk voelen jullie je er snel thuis met z'n 3tjes,

Groetjes
    Karen

• 04 September 2006 - 09:08

Marije:

leuk hoor mensen! het ziet er fantastisch uit, ik wordt zeker een trouwe bezoeker van de site! succes en groetjes, marije

• 05 September 2006 - 06:39

Sophie Koes:

Wat prachtig en bizonder allemaal, een echt avontuur lijkt me.

• 05 September 2006 - 08:51

Marieke En Martijn:

He Esther en Douwe,

Super hoor. Leuk dat jullie de website zijn gestart, dan kunnen we meegenieten. We hopen dat jullie snel wennen en lekker genieten daar.
    Maleisië was ook te gek. We hebben nog wel wat leuke tips als jullie eens even van het eiland af willen. Jammer dat we elkaar net gemist hebben. Wij zijn een paar dagen eerder terug gekomen. We mailen. Doei, Marieke

• 05 September 2006 - 11:00

Nynke:

Hé Esther, Douwe en Sanne

Wat leuk om wat van jullie te horen. Ik ben erg benieuwd hoe het jullie daar bevalt. Op de foto's ziet het er leuk uit. Wat wordt Sanne al een dame zeg!!!
    Hier gaat alles oké, mijn vakantie (nou ja vakantie) zit er bijna op. Nog weinig zon gezien, maar als je aan het klussen bent is dat niet zo erg. Het huis is in ieder geval erg mooi geworden.
    En vrijdag de bruiloft van Jessica!

Groetjes Nynke

• 13 September 2006 - 08:25

Oomwillementantealie:

schitterende site van brunei en jullie leven aldaar.heb de gegevens van boukje gekregen.Gefeliciteerd trouwens met de verjaardag van Sanne.groetje van ons
    en tot horens.
    w.glas@wxs.nl