Heerlijk weekendje - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Heerlijk weekendje - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Heerlijk weekendje

Door: Douwe en Esther

26 September 2006 | Brunei, Seria

Hallo allemaal, we hebben het afgelopen lange weekend doorgebracht in een superdelux hotel vlakbij de hoofdstad van Brunei, Bandar. We hebben weer wat foto's geplaatst van Sanne's eerste zwemavontuur en de vlak voor vertrek gekregen strand set heeft ze al met veel plezier gebruikt. We hadden geen van tweeen ooit zo'n hotel gezien, ik weetniet hoeveel zwembaden en zandstranjes, lekker eten en een roomservice zoals uit de film. We promoten hier natuurlijk Brunei weer want we vinden het gezellig als jullie langs gaan komen. De eerste bezoeken zijn inmiddels ingepland, de twee oma's hebben de primeur, zowel in November als Januari, maar vanaf Februari is er nog wat ruimte.

De zeevracht is inmiddels ook aangekomen, eindelijk de fietsen, ons eigen bed en niet te vergeten de klompjes de witte penotti en dropjes uit de E(eerste) H(ulp) B(ij) H(eimwee) doos.

Er staan ook nog wat foto's in het fotoboek van de stedentrip naar Kuala Lumpur op de heenreis (mooie vlindertuin gezien en enorm groot winkelcentrum in de Petronas towers).

Groetjes maar weer en nog een lange nazomer gewenst.

• 26 September 2006 - 11:18

Eric, Debby & Kids:

He die Esther, Douwe en Sanne. Dat super de luxe weekendje klinkt allemaal erg goed! En wat een avontuur voor Sanne om voor het eerst te zwemmen!
    Wij komen graag een keertje langs. Dachten aan september volgend jaar?! Geniet van alles daar.

Liefs Eric, Debby, Lars en Mikaï

• 26 September 2006 - 16:19

Nynke:

Wow wat een gave foto's weer. Volgens mij komen jullie gewoon nooit meer terug in Nederland, zo mooi ziet het er uit!

• 27 September 2006 - 08:29

John:

Hi there,
    zier er uit als The Empire Hotel & Country Club waarvan men zegt, dat de bouw meer geld heeft gekost als het Burj al Arab in Dubai. Luxe puur. Klopt het,dat de goedkoopste overnachting met ontbijt toch maar € 70,- pp is?
    Groetjes uit Stuttgart.

• 27 September 2006 - 12:36

Reactie Redactie:

John, je hebt helemaal gelijk, als je alle prijzen hier in Azie ziet voel je je gewoon schuldig, ik heb ook gehoord dat elke hotel eigenaar tot zover failliet gegaan is, je kunt overigens ook suites krijgen van 20.000 E maar we raakten Sanne nu al in onze badkamer kwijt dus dat doen we voorlopig maar niet.