Een nieuw huis - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Een nieuw huis - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Een nieuw huis

Door: Douwe en Esther

12 November 2006 | Brunei, Seria

Eindelijk kunnen we alle dozen uitpakken, en ons nieuwe huis inrichten. We hebben al heerlijk op de veranda gezeten en zijn in de middag nog gaan zwemmen met zijn allen.

We hebben nog geen internet dus we zitten op de club met een sapje even te skypen en wat fotoos up te loaden.

Trouwens bedankt voor al jullie felicitaties, Sanne had inderdaad een mooie tekening gemaakt. En ik heb een hele gezellige dag gehad. Vanavond eten we de taart op, maar daar komt geen foto van zoals met Sannes verjaardag want er passen geen 37 kaarsjes op mijn groothoek.

groeten, Douwe, Esther, Sanne, Carien en Boukje

• 12 November 2006 - 14:46

Kees:

HOi Bruneiers,

In de eerste plaats Douwe Proficiat, leuk kado Esther een
    huis en wat voor een met neushoornvogels in de bomen. Het is wel eens snakken naar een wintje ofd biertje begrijp ik, maar ja je kunt niet ales hebben! Nog een fijne dag! groetjes aan de oma's ook en Sanne natuurlijk! Kees, Ivo Jasper,Karin

• 12 November 2006 - 14:49

Wilma:

het word steeds mooier!waauuw!!!

• 12 November 2006 - 21:07

Debby, Eric En Kids:

Hee Douwe,
    Proficiat met je verjaardag!
    Veel plezier samen en succes met het uitpakken van alle dozen!
    Tot gauw maar weer.
    Liefs uit Basel

• 13 November 2006 - 09:51

Petra,Klaas&Hotty:

Hoi Douwe+rest. Nog van harte met je verjaardag!! Sorry dat we wat te laat zijn.Maarja, Twirre(pup) bezorgt je aardig wat werk.(nog niet helemaal zindelijk) Verder gaat hier alles goed. Hotty is 15 november aanstaande jarig,Klaas de 23e en Karst de 30e!! Dus dat is een druk maandje voor ons. Het is hier echt herfstweer.(regen+fris)

Gr.Petra,Klaas&Hotty.

• 13 November 2006 - 14:12

Piet & Tina:

HeeeY Douwe !

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag kerel & nog vele jaren natuurlijk. ALle andere aanwezigen natuurlijk ook gefeliciteerd. JJ heeft zijn cadeau al gehad (een boek met de 50 mooiste wandeltochten in Nederland beschreven, handig natuurlijk want als het zoals nu donker & slecht weer is kun je ze ook gewoon met een dekentje op je luie stoel lezen). In elk geval moet jij dus nog even geduld hebben maar dan komt het ook wel goed.

groeten daar en tot gauw horens

• 14 November 2006 - 12:05

Rob & Harriet:

Douwe, van harte nog. Erg leuk om te zien dat jullie steeds beter jullie draai vinden in Brunei.

• 16 November 2006 - 10:05

Wilma:

Hallo, zijn jullie nog steeds niet klaar met uitpakken?Trouwens een foto van Sanne en oma`s tussen de kartonnen dozen kan ook leuk zijn! groetjes.( je merkt wel, jullie verwennen ons met telkens zo mooie foto's te brengen)

• 18 November 2006 - 10:45

Wilma:

ja hoeraaa, de zon schijnt en we lopen weer in t-shirt! Gaat alles goed bij jullie? groetjes.

• 02 December 2006 - 08:01

Wilma:

Vol verwachting klopt ons hart; wat krijgen we te zien van de Sint in Seria? Ons adres is hij al een paar jaar kwijt, denk ik. Veel plezier op 5 december!