Angkor Wat - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van douwessan - WaarBenJij.nu Angkor Wat - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van douwessan - WaarBenJij.nu

Angkor Wat

Door: Douwe en Esther

Blijf op de hoogte en volg

22 Januari 2007 | Cambodja, Phnom-Penh

Even een kort berichtje van mij aan het thuisfront, dit weekend was een lang weekend en ik zit hier nog even alleen dus ben ik erop uitgetrokken. Naar de Angkor tempels in de Cambodjaanse jungle. Dat was een jongens droom sinds het bekijken van de Indiana Jones films. Ik vond het echt spectaculair en kon het niet nalaten toch wat foto's te plaatsen op de site. Als Esther en Sanne straks terug zijn zullen we weer eens een wat langer bericht schrijven over ons leven hier, want dat bestaat natuurlijk niet alleen uit reisjes, hoewel dat wel veel aan het avontuur toevoegt.

Groeten, Douwe

  • 22 Januari 2007 - 19:00

    Wilma:

    wat heb je weer een fantastische trip ondernomen, Douwe. Geweldig interessant, alleen al die foto's, om dat zo te zien.Trouwens die foto van die jongeman met dat witte hemd; mag er ook wezen!!!

  • 25 Januari 2007 - 11:41

    Esther:

    Mooie foto's. Het heeft wel iets van wat ik me van Bali herinner, maar toch ook weer anders.
    Zaterdag zijn we weer thuis, dan kunnen we de rest van de foto's zien en de verhalen horen van elkaar.
    Liefs Esther en Sanne

  • 28 Januari 2007 - 12:58

    Debby:

    He Douwe,
    Gelijk heb je om er lekker op uit te trekken als vrouw en kind van huis zijn. Jullie wonen daar volgens mij gewoon te mooi, om in de weekenden thuis te blijven!
    Prachtige foto's! Wanneer komt de nieuwe Indiana Jones uit met in de hoofdrol, die knakker in dat witte hemd?!
    Groetjes Debby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Phnom-Penh

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2011

Jesse 4 jaar

05 Juni 2011

Dagje weg in Brunei

30 Augustus 2010

Highlands and Islands

01 Augustus 2010

Jesse 3 jaar

07 Juni 2010

NL 2010

Actief sinds 31 Aug. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 84223

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: