Aftellen - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Douwe en Esther

08 Juli 2007 | Brunei, Seria

Eerst toch maar eens een foto plaatsen van Douwe op zijn werk want anders gelooft straks niemand meer dat we hier toch echt voor Shell zitten. We doen het de laatste weekjes rustig aan, nog een paar weekjes zwangerschap voor de boeg, en alles gaat nog steeds goed, wel wat last van de warmte. Vandaag zijn we nog een ritje door de jungle gaan maken met een aantal vrienden, het is al een week droog dus we konden diep de jungle in. Spontane aktie en heel erg gezellig, en ook Sanne en de andere kinderen vonden het erg leuk, vooral tijdens de pauze. Ze konden lekker in het zand spelen. We gaan dit zeker vaker doen.

De laatste tijd zitten er veel mooie vogels rond de veranda. Daar zitten we dan ook vaak. Beetje verkoeling door zonnecel aangedreven ventilatoren, de Bruneiers vinden zonne-energie maar raar kun je begrijpen. Sanne vindt het heerlijk op de veranda in het badje of met de duplo blokken. Onderweg zagen we laatst ook nog wat aapjes, die hebben we niet zoveel rondom ons huis meer gezien. Er staan er 7 op de foto, maar je moet even goed kijken om ze allemaal te zien.

Onze amah Dina heeft nu een eigen huisje aan ons huis vastgebouwd, het wordt al een echte Borneo longhouse. Ze woont er met haar man, zoon en dochter en krijgt ook veel bezoek en familie over de vloer daar. Verder hebben ze nog 2 hondjes, Sanne vind het helemaal geweldig die beestjes. En als ze die iet dan roept ze ze ook. Wij vinden al die drukte iets minder maar ja het hoort er hier gewoon bij. We zijn net even gaan wandelen en het jongste hondje liep gewoon de hele wandeling mee, eigenlijk wel grappig, Sanne moest hard lachen omdt hij op en neer sprong en rende.
Dat was weer even een klein berichtje van ons.

Groeten van Douwe, Esther en Sanne

• 08 Juli 2007 - 20:04

Debby:

test

• 08 Juli 2007 - 20:16

Debby:

Leuk hoor, heb je een stukje geschreven, wordt het niet geplaatst......
    Nou nog een poging dan maar....

Stoer hoor, zo op het eind van je zwangerschap nog de jungle in. Heerlijk dat je je nog zo goed blijft voelen!
    En inderdaad een goed idee om een foto van Douwe aan het werk op de site te zetten, want ik begin langzaam te geloven dat jullie daar een prachtige vakantie aan het houden zijn, hihi.
    Sterkte met de laatste loodjes en tot skypes maar weer!
    Liefs Eric, Debby, Lars en Mikaï

• 09 Juli 2007 - 15:52

Wilma:

Nou, ik probeer het gewoon nog een keer.
    Leuk dat jullie al zo veel mensen kennen en samen wat ondernemen. Het ziet er weer opwindend uit. Alleen wat doet die foto van Douwe nou tussen al die vakantiefoto's van jullie.Nog wel in een oranje pak?
    groetjes.

• 17 Juli 2007 - 18:45

Mem,:

Ja, ik heb ze alle zeven!
    Die zevende,was de boosdoener waardoor het even duurde.Maar ook hij is nu gespot.
    Liefs mem en oma.