Bezoek - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Bezoek - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Bezoek

Door: Douwe en Esther

13 Oktober 2007 | Brunei, Seria

Hallo allemaal,
Hier weer even een berichtje uit Brunei. We hebben net 2 weken bezoek gehad van Jeroen en Nienke en Tycho. Die gaan morgen weer terug naar NL. We heben het erg gezellig gehad met ouderwetse spelletjesavonden en leuke uitstapjes gemaakt o.a. naar het Empire hotel en een jungletripje.

Jesse is ondertussen bijna 3 maanden en is een vrolijk ventje. Sanne is een ondeugende peuter en ze geniet van haar grote nieuwe peuterbed.
Nog ruim 2 maanden en dan komen we eindelijk weer naar NL, dat is dan ook bijna een jaar geleden en dus hebben we daar erg veel zin in. We kijken er naar uit om onze familie en vrienden weer te zien.
Maar eerst gaat Esther eind oktober nog een weekendje naar Singapore met een paar nederlandse dames (zonder kids)en in november hebben we nog een weekend Hong Kong gepland. Dus tegen die tijd komt er weer een nieuw bericht op de site te staan.

Heel veel groeten van ons vieren

• 13 Oktober 2007 - 05:48

Jeroen,Nienke,Tycho:

De afgelopen twee weken bij Esther, Douwe, Sanne en Jesse zijn fantastisch geweest...
    Niet alleen omdat we veel gezien en gedaan hebben, maar ook de Hollandse gastvrijheid is briljant!
    Een heerlijke plek om te zijn, met een prachtige jungle letterlijk om de hoek.
    Sommige dagen (Tycho ziek) waren wat vermoeiend, maar het boottochtje naar Temburong, de Panaga Club en het Empire maakten het hier een groot avontuur.
    Helaas moeten we morgen weer terug naar het koude Nederland...

Liefs en groetjes van

Jeroen, Nienke en Tycho

• 13 Oktober 2007 - 10:11

Wilma:

Wat leuk voor jullie om zoveel belangstelling te hebben van je vrienden, dat doet zeker erg goed. Gezellig ziet het er weer allemaal uit. Zoveel foto's om naar te kijken,prachtig!
    groetjes van John en Wilma.

• 13 Oktober 2007 - 14:44

Debby:

Wat een leuke foto's weer, wat worden de kinderen groot! Leuk om zo vrienden over de vloer te krijgen. Heel veel plezier in Singapore Esther. Geniet van de rust, hihi. En veel plezier in Hong Kong. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, wij zijn er ook een dagje geweest op doorreis naar Australië. Tot snel maar weer.
    Groetjes Debby en de rest

• 12 November 2007 - 22:32

Petra,Klaas&Hotty:

Hoi Douwe,
    Van harte met je verjaardag!
    Heb je een leuke dag gehad?
    Ik hoop dat als jullie naar NL komen,jullie ook even bij ons komen.
    Ik ben erg benieuwd naar Jesse.
    We "spreken" elkaar binnenkort vast wel weer eens.

Gr.Petra+rest.

• 13 November 2007 - 08:01

Debby:

Hoi Douwe,
    Een dagje te laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Hebben jullie iets leuks gedaan om het te vieren? Tot over anderhalve maand!
    Liefs Eric, Debby, Lars en Mikaï

• 21 November 2007 - 17:08

Wilma:

Hoi, ik lees hier, dat jij jarig bent geweest Douwe. Alsnog van harte gefeliciteerd. Ik dacht dat je dit jaar al aan de beurd was geweest. Gaat de tijd dan echt zooo snel?
    groetjes.