Thailand 3 - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van douwessan - WaarBenJij.nu Thailand 3 - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van douwessan - WaarBenJij.nu

Thailand 3

Door: Douwe en Esther

22 Maart 2009 | Thailand, Ko Samui

Hallo allemaal,

Omdat het vorige keer zo lang duurde nu snel een nieuw bericht. We zijn weer naar ons favoriete land geweest Thailand. Nu naar Ko Samui. We hadden daar afgesproken met vrienden uit Nederland Patrick Ilonka en Bente. Het was een vakantie om lekker op het strand te luieren, lezen, zandkasteeltjes bouwen, kanoen, snorkelen, lekker eten, spa treatments, olifantje rijden, schelpjes verzamelen, fotograferen en stappen. Jullie kunnen zelf vast wel invullen wie wat gedaan heeft (Jesse het meeste stapjes gestapt en Douwe de meeste zandkasteeltjes gebouwd).

Jesse moet erg lachen om de golven en zwaait naar iedereen, o.a. naar een hele groep japanners die zijn blonde krullenkopje erg interessant vonden. Sanne en Bente hadden veel lol aan elkaar: samen plaatjes kleuren en rollenspelletjes zoals drenkeling en reddertje spelen met de kano. Bente is een jaartje ouder dan Sanne en niet op haar mondje gevallen en Sanne is behoorlijk eigenwijs dus dat klikte prima.

Daarna nog een stop in Kuala Lumpur gemaakt in Maleisie. We zaten in een hotel vlakbij de Petronas torens (volgens Sanne is de rechter toren echt hoger). Er was een geweldig park met een prachtige speeltuin voor de kinderen en ook een mega winkelcentrum.

Nu weer terug naar het Bruneise alledaagse leven voor de komende 2 maanden en dan naar Nederland voor een hele maand!

Groeten van ons en misschien tot ziens straks in Nederland.

• 22 Maart 2009 - 13:44

Debby:

Wat een leuke foto's weer. Zo te zien hebben jullie een heerlijke vakantie gehad!
    Geniet nog maar even lekker na!
    Groetjes Debby en co.

• 22 Maart 2009 - 18:09

Hiske:

Wat heerlijk om te zien!!
    Wij genieten hier van de eerste voorjaarszon, maar krabben 's morgens het ijs nog van de autoruiten...

Groetjes vanuit Huize Zandvoort

• 22 Maart 2009 - 20:53

Wilma:

Esther op de Olifant, is onze favorite foto!!Tja en dan maar goed, dat we niet zo gauw jaloers zijn, doei.

• 22 Mei 2009 - 05:17

Wilma:

Goeie reis naar Nederland en veel plezier daar, groetjes.