Jesse 3 jaar - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Jesse 3 jaar - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Jesse 3 jaar

Door: Douwe en Esther

01 Augustus 2010 | Brunei, Seria

Hallo allemaal, nog bedankt voor de kado's en de leuke kaartjes. Jesse heeft een hele leuke verjaardag gehad met zijn vriendjes, de foto's spreken weer voor zichzelf. Verder zijn we nog een paar dagen naar Kuching geweest waar we in een mooi resort aan het strand zaten, er was een mooie cultural village en een prachtig natuurpark. We hebben nu zomervakantie en er zijn hier allerlei leuke activiteiten zoals een uitstapje naar de brandweer (Bomba) waar de kinderen in de brandweerauto's mochten en lekker onder de brandkraan konden. Dikke pret natuurlijk.
We vermaken ons dus prima.

Groeten van ons vieren.

• 01 Augustus 2010 - 07:17

Wilma:

dat is leuk om je verjaardag aan het strand te vieren, mooi hoor met al die witte tafelkleden op de tafels. Proficiat Jesse, dat het een fijn jaar voor je mag worden.Groetjes.

• 01 Augustus 2010 - 18:20

Debby:

Hoi allemaal,

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jesse! Wat een mooie taart en het feestje ziet er erg gezellig uit.
    Kuching ziet er ook weer prachtig uit! En wat een leuk uitstapje van de brandweer; leuk dat ze zoiets doen. Ik geloof het graag dat jullie je goed vermaken :-)
    Tot snel skypes/mails maar weer.
    Liefs Debby en de rest

• 02 Augustus 2010 - 06:15

Patrick Blom:

Wat een vervelend leven toch? Zo als Expat...Altijd maar op vakantie, altijd feestjes, altijd lekker met water spelen en nog geld verdienen ook nog...Ik zou er nooit aan kunnen wennen..By the way: kunnen we nog skypen want wij gaan volgende week weer op vakantie...Groeten uit warm Istanbul (36 gr.)

• 02 Augustus 2010 - 09:19

Mem/oma Boukje:

Wat jammer, dat ik die mooie uitnodiging te laat onder ogen kreeg. Wat was ik graag gekomen!!!! En dan meesmullen van die prachtig versierde taart. Maar het is ook al heerlijk om een stralende Jesse te zien temidden van zijn cadeau's.Daar moet ik het voorlopig mee doen, mooie foto's en skype. Gelukkig zit er ook nog wat in het vat..........!
    Liefs mem/oma Boukje.