Dagje weg in Brunei - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Dagje weg in Brunei - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Dagje weg in Brunei

Door: Douwe en Esther

05 Juni 2011 | Brunei, Seria

Hallo allemaal,
Na een lange tijd (bijna 1 jaar) weer eens een berichtje op de site. We hebben dit weekend leuke dingen in Brunei gedaan en Sanne heeft zelf heel veel foto’s gemaakt, en een selectie daarvan en enkele door ons gemaakte foto’s staan bij dit bericht. Het gaat goed met ons en met Sanne gelukkig ook, dat kan je wel zien aan de foto’s waar ze op staat. Vandaag hebben we een wandeling gemaakt naar een watervalletje en dat was zo’n 30 a 40 minuten lopen, ze liep steeds voorop en wilde als eerste bij de waterval zijn. Ook de terugweg (ook zo’n 30 minuten) liep ze veel voorop en vertelde ons wederom dat ze als eerste terug bij de auto wilde zijn. De parkeerplaats daar stond vol met heel veel Nissan sportauto’s en dat vond Jesse natuurlijk geweldig. En Sanne heft daar ook allemaal foto’s van gemaakt en van de overige auto’s ook. Later op de middag zijn we na thuis lekker even gezwommen te hebben gaan eten bij de bootclub in Kuala Belait. Daar ook nog even in het speeltuintje gespeeld. Was een leuk dagje in brunei.
Groetjes Douwe, Esther, Sanne en Jesse

• 05 Juni 2011 - 17:48

Debby En Co:

Hoi lieve allemaal,
    Wat heerlijk om te zien dat jullie er weer op uit hebben kunnen trekken. Jullie zien er allemaal goed uit!!!
    Sanne heeft leuke foto's gemaakt. Leuk om zo "door haar ogen" jullie omgeving te zien.
    Liefs van ons allemaal

• 06 Juni 2011 - 05:32

Mem/oma Boukje:

Heerlijk om jullie weer op deze site te zien.
    En ik vind Sanne niet alleen een hele goede fotografe, maar een minstens zo goed fotomodel.
    En wat goed dat er op zo'n uitstapje voor iedereen wel iets speciaal is. Want ik denk dat niet alleen Jesse, maar ook papa van die snelle auto's geniet.
    Wat het zwemmen daarna betreft, daar kan ik over mee praten. HEERKIJK!!!!!!!!!!!

Liefs en kussen mem/oma Boukje.

• 12 Juli 2011 - 17:50

Martine Nieuwoold:

Hallo allemaal,

Wat leuk om iets te lezen! Af en toe spiek ik op jullie reis-site. Wat zijn de kinderen groot joh! En terug kijkend wat zitten jullie er alweer lang!! Inmiddels vast al wel een goede kapster gevonden... :) hihihihi.
    Groetjes Martine

• 19 Juli 2011 - 16:05

Wilma:

Hoi, nou geweldig hoor en hardstikke fijn dat het met Sanne en jullie alle 4 goed gaat.
    Leuke foto's maakt jullie dochter!
    We waren erg lang weg en op de thuisreis hebben we bij Jeanne en Rinald overnacht, we vroegen ons allemaal bezorgt af, hoe het met Sanne gaat en ik vind het fijn dat er hier weer een keer wat te lezen en te zien is. Een teken dat het met papa en mama ook weer "aufwehrts" gaat.
    Hartelijke groeten van John en Wilma.