Geboren 30 Juli 2007 - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Geboren 30 Juli 2007 - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Geboren 30 Juli 2007

Door: Douwe en Esther

30 Juli 2007 | Brunei, Seria

Jesse Jan de Vries. Het gaat heel goed met moeder en baby. Weer een snelle bevalling, wel wat onwennig zo'n ziekenhuis in Brunei maar hele aardige zusters en als dat kleine kereltje er dan is, is alles goed. Snel een paar foto's geplaatst en dan naar bed want morgen gaan Sanne en ik weer snel maar het ziekenhuis. Esther en Jesse blijven daar 1 nachtje volgens Bruneis gebruik.

Groeten van een gelukkige pappa en mamma

Ondertussen is Jesse een week oud (of eigenlijk jong).
Hij slaapt veel overdag en hij kijkt af en toe helder om zich heen. Vooral als we een mooi boekje met zwat-wit patronen bij hem neerzetten, daar kijkt hij met grote ogen naar.
Sanne begint ook al aardig te wennen aan haar broertje. Ze komt hem af en toe even een aai of kusje geven.
We zijn wel moe van de korte nachten maar genieten volop van beide kinderen.

Binnenkort komen de mensen hier weer terug van vakantie en zullen we wel de eerste echte kraambezoekjes gaan krijgen.
En dan in september de oma's en opa, die moeten dus nog een paar weken wachten voordat ze Jesse kunnen knuffelen, maar gelukkig zien ze hem al regelmatig via skype en op de foto's.

Heel veel groeten van ons viertjes

• 30 Juli 2007 - 18:55

Hoeraaa!!!
    Hartelijk gefeliciteerd mama Esther en Papa Douwe met jullie stevige zoon en Sanne met je broertje Jesse.
    Wat leuk, een dochter en dan een zoon te krijgen, noemt men dat niet een konings wens?
    Geweldig dat je er zo dapper bij ligt Esther en fijn dat het mogelijk is om jullie samen zo te zien. Dat verzacht zeker voor een hoop mensen de omstandigheden, dat je niet naar jullie toe kunt komen. Op deze weg ook de oma's en opa, hartelijk gefeliciteerd.
    Esther sterkte voor de komende weken, hulp is in aantocht heb ik gehoord, ook al duurt het nog even.
    hartelijke groeten van John en Wilma.

• 30 Juli 2007 - 19:16

Oma Boukje.:

Welkom lieve Jesse Jan de vries.
    Gefeliciteerd lieve Douwe,Esther en Sanne
    met jullie zoon en broertje.
    Wat ziet hij er mooi en lief uit.
    mem/oma Boukje.

• 30 Juli 2007 - 19:26

Petra,Klaas&Hotty:

Van harte met de geboorte van "JESSE JAN"
    Wat een mooi mannetje zeg!!!
    Heel veel plezietr met de kleine.
    Sanne:Voorlopig even voorzichtig met Jesse Jan en mama.

Gr.Petra,Klaas&Hotty.

• 30 Juli 2007 - 19:33

Mirjam:

HOERA!!!!! ons neefje is er!
    Lieve Est, Douwe en Sanne, gefeliciteerd met Jesse!

Gelukkig hebben jullie al foto's op de website gezet. Dan kunnen wij nu een toost gaan uitbrengen op Jesse met een biertje en... beschuit met muisjes....

Liefs,
    Peter, Mirjam, Jasmijn en Sven

• 30 Juli 2007 - 19:38

Oscar En Sandra:

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon Jesse Jan!!!!
    Geniet er lekker van, heel veel geluk gewenst en groetjes van

Oscar en Sandra,
    pootje van Noa.

• 30 Juli 2007 - 20:06

OpaOma Jasper Carien:

Lieve Esther, Douwe en Sanne, van harte proficiat met de komst van dit kleine wonder, Jesse Jan. Hij vindt een warm nestje bij jullie. Het is een onbestemd gevoel nu geen plannen te kunnen maken er naar toe te kunnen gaan. Dus jullie moeten hem de eerste knuffel van ons geven. Fijn dat alles tot nu toe goed gegaan is en dat we hem op deze manier al kunnen zien. Jammer dat we tijdens de Skype poging van Douwe niet boven waren.
    Liefs van Oma Carien en Opa Jasper

• 30 Juli 2007 - 21:35

Itske En Sjoerd:

he die Esther en Douwe

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jesse! Wat een verrassing na het telefoontje van eerder op de dag!! Met griep gaan de meeste zwangeren niet bevallen, wacht het lijf eerst tot het hersteld is, maar dat is zeker anders in Brunei?!
    Wat een heerlijke foto's, ik kan er wel uren naar kijken!
    Een prachtig gevuld kind! Zo zwaar hebben wij ze nog nooit gecreeerd!! Esther ziet er wel moe uit, rust je lekker uit nu van die @#*-klus?!
    Sanne heeft hem nog niet gezien? Ben benieuwd wat ze van hem vindt!
    Succes ook weer met de borstvoeding en geniet er met z'n allen van!!
    Veel liefs uit Groningen, Sjoerd, Itske, Janna (die was ook heel enthousiast toen ze het hoorde!), Fedde en Imke
    P.S. hoe was de 'verloskundige'?!

• 30 Juli 2007 - 23:38

Gerdien:

Hoera!
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
    Mooi ventje om te zien al!
    Geniet ervan en fijne kraamtijd gewenst. Bestaat er zoiets als kraamhulp of is dat echt uniek in nederland?
    Hopelijk vind je beschuit met hagelslag ook lekker ;)
    Liefs en groeten, Gerdien

• 31 Juli 2007 - 05:50

Rob En Harriet:

Wat een kerel. Douwe en Esther van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Hij ziet er uit als een echte hollandse jongen. We wachten op nog meer foto's en film.

groetjes Rob, Harriet en Koen.

• 31 Juli 2007 - 07:27

Nanny & Elbert :

Wat een leuke foto! Hartelijk gefeliciteerd van ons beiden! Een pracht jongen! Fijn dat alles goed is met moeder en kind. Hoe is het met de vader? Een dochter en een zoon! Ook de grootouders natuurlijk gefeliciteerd. Wij weten wat het is in pixels naar een kleinkind te moeten kijken.
    Veel geluk met elkaar!

• 31 Juli 2007 - 11:08

Nienke:

Gefeliceteerd met jullie prachtige zoon!
    Hopelijk ben je inmiddels lekker thuis en kunnen jullie lekker genieten van het kleine mannetje.
    Heel veel geluk samen!
    Liefs Jeroen Nienke en Tycho

• 31 Juli 2007 - 12:38

Marije:

ha die esther, en de rest van de familie! gefeliciteerd met jullie aanwinst! ziet er goed uit hoor!

groetjes Marije

• 31 Juli 2007 - 13:33

Patrick:

Goed gedaan Esther! En Douwe natuurlijk ook een beetje! Van harte uit het natte NL!

Patrick Ilonka Bente

• 31 Juli 2007 - 15:51

Pier En Klazien:

Douwe Esther & Sanne
    Van harte gefeliciteerd, met jullie zoon en broertje van Sanne.
    Pier en Klazien,

• 31 Juli 2007 - 17:30

Debby:

Wauw geweldig! Hartelijk gefeliciteerd van ons allemaal hier! Wat een prachtig kereltje en wat een leuke naam! En als Esther en de baby dan strakjes weer thuis zijn kan het echte genieten beginnen!
    Dikke kus

• 31 Juli 2007 - 18:13

Hiske:

He Douwe, Esther en Sanne,
    Van harte met de geboorte van jullie zoon en je broertje. Wilde jullie net mailen en dacht laat ik eens op de site kijken hoe het er eigenlijk is... en daar zie ik dit geweldige bericht!!!
    Geniet van Jesse en we volgen op de site hoe hij groeit.

Groetjes Robert-Jan, Hiske en een kusje van Twan

• 31 Juli 2007 - 18:35

Carol En Nel Haisma:

Lieve Esther en Douwe en Sanne. Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon en broer. Wat een knots van een knul zeg! En wat fijn, dat de bevalling zo goed verlopen is.Ik kan me zo goed voorstellen dat je ouders nu even om een hoekje willen kijken, want een foto is leuk, maar kan je niet knuffelen! Met onze kleinzoons gaat het goed. Marloes was heel snel opgeknapt, maar Irene heeft een vervelende kraamtijd met spanningen en tegenslag. Ik wens jullie een goede kraamtijd toe en hoop Jesse t.z.t. in het echt te bewonderen.
    Veel geluk met jullie alle vier!
    Hartelijke groeten,
    Carol en Nel

• 01 Augustus 2007 - 09:22

Monique En Germ:

Ha lieve Esther, Douwe en Sanne,
    Gefeliciteerd met jullie zoon.
    Fijn dat het allemaal goed gegaan is.
    Geniet met z'n allen!!
    Liefs, Germ en Monique

• 01 Augustus 2007 - 15:32

Inge En André :

Hoi Douwe,Esther en Sanne,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
    Een zoon wat leuk en een leuke naam hebben jullie hem gegeven.
    Veel geluk en geniet van dit mooie ventje.

Groetjes André en Inge

• 02 Augustus 2007 - 07:38

Fam. Tjeerdema:

Hoi lieve Esther, Douwe en Sanne,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! En wat een leuke naam heeft hij gekregen. Super!! Jullie zien er allemaal hartstikke goed uit. Heel veel geluk samen en we mailen weer eens als alles weer wat rustiger is.

Dikke kus van ons. Reimo, Susanne en Ruben.

• 02 Augustus 2007 - 09:00

Inge:

Hoera! gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje Jesse!
    Groetjes Inge (en Wietse)

• 02 Augustus 2007 - 19:55

Karen,Jos,Hannah+...:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Jesse Jan!

Grutte Pier zou trots zijn op zo'n mooi kereltje als jij! En Grutte Pappa en Mamma vast ook. Goed gedaan hoor, Esther en Douwe! Maar hoe moet jij nou in hemelsnaam een oprjochte Fries worden daar in Brunei? Tsja, we kunnen helaas niet zomaar langskomen, maar om een handje te helpen dachten we, we geven als kraamkadootje jou een gratis cursus klûnen, ljipaaisykjen, en fierljeppen, zodra je eens in Nederland bent! En knoop je goed in de oren, Jesse: In ûnwillige breid is kwea dûnsjen te learen.In hûn is it dy’t in hûn ferkeapet!

Veel geluk samen,
    Karen,Jos,Hannah+...

p.s.:Fryslan boppe, Brunei in de groppe!

• 02 Augustus 2007 - 20:23

Evert En Roos:

Hallo Esther, Douwe en Sanne.

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Heel erg gaaf. En ze hadden het (geslacht) goed gezien. Lekker dat Esther niet tot het einde hoefde te lopen.

Hier in Nederland alles goed maar koud. Voor ons wel even lekker. De nederlanders klagen wel hahahahaha

Geniet lekker van de kleine Jesse. Leuke naam. En op de foto's een stralende gelukkige moeder en vader. Heerlijk om te zien.

Veel geluk met de kleine en eind augustus komen we hem vlug bewonderen.

Groetjes van ons(nu uit Nederland)

Evert, Roos, Martijn en Mandy.

• 03 Augustus 2007 - 08:15

Tim&Sylvia:

Nou zeg gefeliciteerd allemaal. Douwe met zijn zoon, Esther ook en dan Jesse me je ouders en zusje. Goh.

Geweldig dat het al op internet staat. We zullen analoog nog even feliciteren en vandaag (zaggen nu pa smailtje van Esther) een beschuit met muisjes halen.

Groetjs Tim & Sylvia

• 03 Augustus 2007 - 11:24

Elies En Amarins:

Net jullie kaartje gekregen, erg leuk. Wat een mooie jongen! Amarins wil ook al een Jesse. Sanne vindt het ook al interessant geloof ik.
    We zijn gezellig met zijn 2en thuis. Laura zit op de creche en pa is aan het werk. Van 't weekend
    skypen of bellen we.
    Groetjes, Amarins, Elies

• 04 Augustus 2007 - 09:10

John, Cindy & Kirste:

Lieve Douwe, Esther en Sanne,

Wat een leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Jesse! Blij te horen dat de bevalling goed is verlopen en dat jullie nu mogen gaan genieten. Wij wensen jullie veel geluk toe met z'n vieren.

Liefs,
    de Fraeijhoven's
    Sakhalin

• 04 Augustus 2007 - 10:58

Nynke:

Van Harte met jullie broertje en zoon!!! Geniet er van met z'n viertjes!

Groetjes Nynke

• 04 Augustus 2007 - 17:39

Willem En Alie:

van harte met de kleine Jesse Jan, mooie baby hoor! Geniet er maar heel erg van met zijn allen.We zijn net terug van een vacantie naar Italie samen met Douwe en Ellen en de Kids. Daar hoorden we het heugelijke nieuws van Tante Baukje.
    groeten van Oom Willem en tante Alie.

• 04 Augustus 2007 - 21:07

Johan Femke Lotte:

Hallo Douwe, Esther, Sanne en....Jesse!!

Het goede nieuws heeft nu ook Zeeland bereikt. Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje.
    Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat. We zullen er vanavond een biertje op drinken in de caravan.

Leuk om de foto's te zien. Happy familie en trotse ouders. We kijken uit naar de nieuwe foto's en zullen binnenkort virtueel op kraamvisite komen (met de beschuitjes voor het beeldscherm).

Groetjes vanuit het zonnige Zeeland,

Johan, Femke en Lotte.

• 06 Augustus 2007 - 05:30

Karen:

Gefeliciteerd jullie alledrie met deze uitbreiding van het gezin!

Heel erg leuk om te lezen en om de foto's te zien.
    Ik vind het ook een erg mooie naam, Jesse!

Liefs
    Karen

• 06 Augustus 2007 - 09:00

Harm En Wilma:

Lieve Esther, Douwe en Sanne,

Vanharte gefeliciteerd met jullie Jesse. Wat een mooi ventje om te zien.
    Wij wensen hem dan ook een zonnige toekomst toe met ouders en zusje.
    Geniet ervan!!!

Hartelijke Groeten, Harm en Wilma

• 06 Augustus 2007 - 10:19

Ernst En San:

Van harte gefeliciteerd met de geboorte
    van Jesse!!!! Wat heerlijk weer zo'n klein pruts, geniet er maar lekker van.
    We zijn erg benieuwd wat Sanne van haar kleine broertje vind???
    Onze reactie is een beetje laat, want we
    komen net terug van vakantie en toen we
    thuis kwamen zagen we gelijk het geboortekaartje al liggen, Super.
    Nou heel veel geluk samen en we horen
    wel weer hoe het allemaal gaat.

Liefs Ernst, San, Boaz, Sem, Lot

• 07 Augustus 2007 - 12:40

Astrid:

Hoi Esther en Douwe,

In het Friese Rijs heb ik jullie bericht gelezen. Fantastisch dat het allemaal goed gegaan is. Nu genieten van elkaar.
    Ik kom volgende week even langs om Jesse te bekijken. Ik zal hier wat Friese ideetjes opdoen voor de volgende kookavond.
    Liefs, Astrid

• 08 Augustus 2007 - 05:40

Wilma:

Leuk om weer wat nieuws over Jesse te lezen.Wat zo' kleine hummel toch allemaal al kan.
    Van Leilani ben ik ook vaak verbaasd wat ze doet, zijn baby's tegenwoordig ook al sneller in hun ontwikkeling?
    Nee, ik denk dat wij ouwetjes gewoon vergeten zijn ,hoe het bij jullie was.
    Liefs vanuit de Baltic zee.

• 08 Augustus 2007 - 12:23

Debby:

Wat fijn, dat we dankzij jullie site toch een beetje mee kunnen genieten! Prachtig gezicht lijkt me als je ziet hoe lief Sanne voor haar kleine broertje is, dan voel je toch heel rijk!
    Veel plezier met de kraambezoekjes en zeer zeker strakjes met de trotse oma's en opa!
    Liefs Debby en de rest
    ps. We duimen dat de nachten snel weer wat langer zullen worden, hihi.

• 10 Augustus 2007 - 14:25

Simon En Betsy:

Esther en Douwe heel hartelijk gefeliciteerd met jullie Jesse,een prachtzoon en Sanne met haar broertje.
    Wij hopen dat daar alles goed gaat, maar zo te zien aan de foto"s lukt dat wel.
    Kaartje hebben wij ontvangen, maar wij vonden het leuk om zo te reageren.
    Toch fijn dat je dan zo met elkaar in contact kan komen.Ook opa Jasper en oma Carien vinden het heel fijn om zo bij jullie te kunnen zijn.en natuurlijk ook oma Baukje.
    Wij wensen jullie daar alle goeds met de kids en ook voor jullie zelf.
    Misschien dat wij nog wel eens een e-mail zenden,om te vragen hoe het allemaal verloopt.
    Van ons allen heel veel groeten en tot mails,
    Simon en Betsy den Deurwaarder,
    sdeurw@zeelandnet.nl

• 15 Augustus 2007 - 06:09

Kees:

Hoera, Jesse komt de familie versterken!
    Wat een mooi ventje, net zo knap als z'n zus!
    Gefeliciteerd Esther, Douwe en Sanne en Jesse met zulke ouders en zo'n zus!
    en nu gauw weer doorslapen!

Kees, Ivo, Jasper en Karin

• 21 Augustus 2007 - 00:11

Maureen:

Heee Esther,Douwe,Sanne en natuurlijk Jesse..en de rest van de famillie gefeliciteerd!!Wat hij een mooi ventje,een echte knuffelbeer,superrr.
    dikke kus aan jullie vier en Esther tot..mails maureen

• 22 Augustus 2007 - 12:01

Oma,:

Verlangen,
    Jou,in mijn armen hebben lijkt me zo fijn.
    Maar het duurt nog wel even voor dat kan zijn.
    Daarom droom ik er maar vast van,
    mijn lieve Jesse Jan.
    Kusjes ook voor papa,mama en Sanne van oma Boukje.

• 31 Augustus 2007 - 10:11

Maks Scheper:

Dag trotse ouders en Sanne,

Gefeliciteerd met jullie nw.aanwinst.
    Leuk om ook de foto's te zien.
    Ik zie dat Jesse nu al weer 4 weken oud is. Tjeetje wat gaat dat snel.
    Ik wens jullie heel veel geluk met z'n vieren.
    Hartelijke groeten
    Maks.

• 10 September 2007 - 18:54

Wilma:

Zijn de oma's en opa er al?
    Hopenlijk hadden ze een goede vlucht. Veel plezier met elkaar, groetjes!