Highlands and Islands - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van douwessan - WaarBenJij.nu Highlands and Islands - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van douwessan - WaarBenJij.nu

Highlands and Islands

Door: Douwe en Esther

30 Augustus 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal, hier weer wat kiekjes. Jesse heeft ondertussen een peuterbed gekregen, waar hij heel trots op is, want hij is nu een grote jongen en verder van onze vakantie in West Maleisie:van theeplantages in de Cameron HIghlands naar de nemo visjes bij de Perhentian Islands.Het was weer genieten van al het moois.
We hebben ook een nieuwe video geplaatst,met de zangkunsten van Jesse.

groeten van ons

• 30 Augustus 2010 - 13:16

Debby :

Wauw wat een plaatjes weer! Ik geloof het direct, dat jullie je nog steeds niet vervelen, na al die tijd al daar!
    En Jesse.....ik zou hem opgeven voor Brunei got talent :-)
    Tot snel weer,
    Liefs Debby en de rest van de familie

• 31 Augustus 2010 - 07:50

Mem/oma Boukje:

's Avonds als laatste en 'smorgens als eerste moet ik even luisteren naar Jesse's liedje. Zo vertederend! En even naar die prachtige foto's kijken. Zeker die van Sanne en Jesse samen, vind ik zo lief. Of ben ik nu bevooroordeeld. Dacht ik toch niet!
    Liefs en kussen van mij.

• 12 September 2010 - 13:12

Wilma:

Oma Boukje heeft gelijk: foto nr.02247 is heel erg schattig. Leuke trip hebben jullie weer eens gemaakt. Wij waren ook een paar dagen aan het strand, alhoewel het mooi weer was, hadden we toch wel iets meer kleren aan als jullie. Bofferds!!! Ostsee groet.

• 30 Januari 2011 - 11:09

Wilma:

Hallo hallo, hoe gaat het met jullie en waar zijn jullie?
    groet van John en Wilma.