Hieperdepiep 2 jaar met opa en oma's - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Hieperdepiep 2 jaar met opa en oma's - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Hieperdepiep 2 jaar met opa en oma's

Door: Douwe en Esther

13 September 2007 | Brunei, Seria

Beste allemaal, het is weer tijd voor een berichtje want Sanne is vandaag 2 jaar geworden! Ze heeft een heleboel kadootjes want we hebben de opa en de oma's op bezoek deze week. Natuurlijk om Jesse van dichtbij mee te maken maar ook om lekker op de veranda te zitten en vanmorgen hebben we een lange fietstocht gemaakt.

Sanne rent de hele dag al van haar nieuwe tentje naar het houten keukentje met de pannetjes of het filmpje van muis. Veel fotomomenten natuurlijk dus we hebben er maar meteen weer een paar van op de site gezet.

Alles in Brunei is rustig het duurt nog wel even voordat Jesse een Nederlands paspoort heeft dus we kunnen voorlopig nergens heen maar eerlijk gezegd is het leventje rondom huis en tuin met de kinderen en met bezoek erg gezellig.

We krijgen straks ook de eerste vrienden op bezoek Jeroen en Nienke met Tycho en dan in Januari Patrick en Ilonka met Bente. Erg leuk.

Ik heb nog maar een foto van mijn werk ertussen gezet want anders vergeten we waarom we hier ook al weer naartoe waren gegaan.

We willen ook iedereen hartelijk bedanken voor de bijna 50 kaartjes voor Jesse, voor de opgestuurde kadootjes en natuurlijk voor de vele reacties op de site en via e-mail.

groeten van Douwe, Esther, Sanne, Jesse, opa Jasper, oma Carien en oma Boukje.

• 13 September 2007 - 09:22

Wilma:

Dat is weer een leuk verhaal en gezellige foto's.Fijn dat de vliegreis goed verlopen is voor jullie bezoek.Natuurlijk hartelijk gefeliciteerd Sanne dat je 2 jaar geworden bent. Dat is wel iets heel bijzonders om dan bezoek te hebben uit nedeland.Jasper wat ben je gezellig bezig met je kleindochter,en de foto met jou en Jesse is echt knal gaaf, ik kijk er met plezier naar.
    Wij staan voor de laatste voorbereidingen en mijn huis zal vanavond vol zijn , met 16 slapers. Maar dat kennen jullie ook, zal wel gezellig worden. Het beste met jullie allemaal en tot de volgende keer.

• 13 September 2007 - 10:26

Tante Mirjam:

Lieve Sanne,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Vind je het tentje mooi? Wat kun jij goed kaarsjes uitblazen zeg. Maar vind je de taart zelf ook lekker? Jasmijn houdt niet zo van taart, maar wel van kersenvlaai, daar kan ze zo een hele punt van op-eten.
    Dikke kus van ome Peter, tante Mirjam, Jasmijn en Sven

• 13 September 2007 - 19:03

Gerdien:

Hé Allemaal,
    Wat ziet het er gezellig uit bij jullie, zeg! Feest, bezoek, geniet ervan!
    groeten van Gerdien

• 23 September 2007 - 18:43

Debby:

Hoi lieve allemaal,
    We zijn net terug van vakantie en zien dit leuke bericht weer op de site!
    Sanne.....hartelijk gefeliciflaptaart meid! Alweer twee hele jaren oud! Wat een mooie verjaardagstaart en dan ook nog de oma's en opa op je verjaardag, terwijl je aan de andere kant van de wereld woont! Geweldig...en wat een prachtige cadeautjes!
    Jesse groeit ook flink! Wat een heerlijk kereltje!
    Fijn om jullie zo te volgen. Geniet van jullie bezoek en ook straks van het bezoek vam jullie vrienden.
    En Esther, we "spreken" elkaar snel weer.
    Liefs Debby en de rest.

• 28 September 2007 - 10:20

Hiske:

Wat heerlijk even met z'n allen!! Het lege huis in het begin is inmiddels al echt veranderd in een huis gevuld met gezelligheid.
    Sanne heel veel speelplezier met je keuken, je tentje en alle andere cadeautjes die je hebt gekregen. Zat er ook nog wat leuks voor Jesse bij??

Groetjes Hiske
    en de mannen