Hoera Jesse 2 jaar - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Hoera Jesse 2 jaar - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Hoera Jesse 2 jaar

Door: Douwe en Esther

30 Juli 2009 | Brunei, Seria

Vandaag was het feest. Jesse werd 2 jaar. Hij was heel enthousiast over de slingers in de kamer en ook de cadeaus vielen goed in de smaak, vooral de politie auto met sirene en zwaailicht. Toen Douwe thuiskwam met de lunch hebben we gezongen en kaarsjes uitgeblazen op de prachtige taart.Deze smaakte erg goed en Sanne had na 3 stukjes nog niet genoeg. Sanne en Jesse hebben de hele dag gespeeld met de cadeaus.

De afgelopen 2 weken waren we lekker dicht bij huis. Weekendje Empire hotel, fietsen door de buurt en naar het zwembad. Dat zal de komende weekenden ook wel zo gaan, het is hier heerlijk rustig nu in de vakantie. Maar er zijn genoeg leuke activiteiten voor de kinderen te doen, bijna dagelijks gaan we wel ergens heen, en vandaag hadden we zelf iets georganiseerd en dat viel mooi samen met de verjaardag van Jesse. Dus hadden we vanmiddag gezellig 10 kinderen en hun moeders over de vloer.

Dat was het weer voor nu.
Heel veel groeten van Douwe, Esther, Sanne en Jesse.

Nog een paar weken vakantie en dan is Sanne jarig. Daar kijkt ze al naar uit. En dan is oma ook gezellig op bezoek in Brunei.

• 30 Juli 2009 - 13:57

De Blommetjes:

Heel hartelijk gefeliciteerd met Jesse! Was er even tussendoor geschoten met de voorbereidingen voor Turkey!
    We mailen snel met alle gegevens!

• 30 Juli 2009 - 17:53

Debby En De Rest:

Hartelijk gefeliciteerd allemaal met de jarige Jesse! Wat een feestelijke boel hadden jullie er van gemaakt, gezellig hoor! En wat een prachtige taart! Geniet nog van de zomervakantie en alvast heel veel plezier met het bezoek van oma en de verjaardag van Sanne.
    Liefs van ons allemaal

• 05 Augustus 2009 - 08:53

Wilma:

2 jaar! Leuke leeftijd, Jesse geniet daar maar lekker van. Je mag veel en heel veel hoeft nog niet en bijna alles is gezellig!
    Mooie huizen staan er bij jullie in de wijk. En zingen kan mama Esther , prachtig.!doei.

• 06 Augustus 2009 - 13:22

Petra+rest.:

Hoi Jesse.
    Nog van harte met je 2e verjaardag! Hier alles goed.(warm +/- 30 graden)
    Beppe komt straks hier want bij haar thuis is het veel te warm!
    Mochten we elkaar niet meer "spreken" dan ook een prettige verjaardag voor Sanne!!

Gr.Petra+rest.