HAPPY BIRTHDAY - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu HAPPY BIRTHDAY - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

HAPPY BIRTHDAY

Door: Douwe en Esther

15 September 2009 | Brunei, Seria

Sanne was zondag jarig en werd alweer 4 jaar. Een echte kleuter nu. Ze kreeg van papa en mama een hele mooie knalrode step, die Jesse erg interessant vindt.
Op haar verjaardagsfeestje waren maar liefst 20 kinderen daarom vierden we het ook niet thuis maar in het junglehuis waar volop binnen-en buiten speel- mogelijkheden zijn en werd Sanne flink verwend met veel cadeaus. En na het zingen en het uitblazen van de kaarsjes aten we een heerlijk stukje van de prachtige prinsessentaart. Het was een leuk feest maar Sanne was er erg moe van en sliep niet voor tien uur. De dag erna moeilijk uit bed te krijgen want we moesten weer vroeg naar school. Sanne zit sinds 3 weken in groep 1 en dat vindt ze erg leuk, de school begint wel heel vroeg, al om 10 over half 8.

We hebben gezellig bezoek uit Nederland van oma, toen oma door Douwe was opgehaald en binnenkwam renden Sanne en Jesse enthousiast op haar af. Deze week is een lekker rustig weekje, met een lang weekend van 4 dagen omdat het de afsluiting van de Ramadan is (Hari Raja).

• 15 September 2009 - 13:54

Patrick En Ilonka:

Een "oeps" uit Turkije! Helemaal vergeten! Sinds de verjaardskalender een zwervend bestaan heeft vergeten we soms dingen. Ik zal hem gelijk ophangen. Alsnog van harte! We skypen binnenkort weer!

• 15 September 2009 - 15:36

Debby:

Sanne nog van harte! Wat een gezellige boel en een prachtige taart! Heerlijk ook dat oma erbij kon zijn.
    Ik ben de dagen aan het aftellen om met eigen ogen te kunnen zien waar jullie wonen.
    Tot volgende week!
    Liefs Debby

• 15 September 2009 - 16:49

Oscar En Sandra:

Sanne, nog van harte gefeliciteerd, dat was vast een lekkere taart met echte prinsessen erop! Jullie hebben zo te zien een leuke dag gehad; fijn dat dat ook buiten de deur kan (zeker met 20 kinderen!) Heel veel groetjes van Oscar en Sandra.

• 18 September 2009 - 09:11

Tina, Piet, Teun:

Hallo allemaal, ik (Tina)heb jullie site eindelijk weer gevonden. leuk om allemaal te lezen en wat een mooie verjaardag heeft Sanne gehad! heerlijk dat oma erbij was! Wij hebben ook nog nieuws uit Nederland (krijgen Sanne en Jesse een neefje of nichtje erbij???). We proberen dit weekend anders even te bellen!
    liefs PTT