filmpjes - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu filmpjes - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

filmpjes

Door: Douwe en Esther

15 Juli 2009 | Brunei, Seria

We hebben onze draai weer gevonden hier. Veel feestjes voordat de grote uittocht van de Brunei expats naar NL weer begint. Helaas hadden wij onze reis alweer achter de rug.

Hallo allemaal,
Vandaag 15 juli is de Sultan jarig maar het wordt dit jaar minder uitbundig gevierd in verband met de mexican flu.In de winkelstraten hebben veel mensen mondkapjes op en er zijn maxima gesteld aan hoe vaak een familie naar het ziekenhuis mag gaan voor checks. In Nederland maken ze zich wat minder druk lijkt het als we het nieuws volgen.

Sanne is maandag voor het eerst even gaan kijken in groep 1. Na de vakantie mag ze daar naartoe en Jesse voelt zich nog niet echt thuis op de creche, maar hij heeft nu al lekker vakantie en dan beginnen we daarna weer opnieuw met wennen. Sanne heeft haar eerste rapport ook gekregen omdat ze naar groep 1 gaat en dat zag er allemaal goed uit, alleen het helpen met opruimen is nog een beetje moeilijk voor Sanne.

Het is nu nog een weekje school en dan is het vakantie. Lekker rustig bij het zwembad. We gaan nu ook wat vaker naar het strand (zie de filmpes), Jesse vind het nu veel leuker dan toen hij nog een baby was, lekker rollen in de btanding en kliederen met zand. Sanne verzamelt graag schelpjes en zeesterren in haar emmertje die dan mee naar huis gaan.
Over 2 weken is Jesse jarig, hopelijk hebben we dan de luchtvracht ondertussen ook binnen, want daar zitten nog wat cadeaus in.
Nog minder dan 2 maanden en dan krijgen we weer gezellig bezoek uit Nl, van oma.

Groeten van ons en tot het volgende berichtje.

• 15 Juli 2009 - 07:41

Debby:

Hallo allemaal,
    Wat een leuke foto's weer en wat schattig hoe Jesse zich in het water laat vallen! Over twee weken gaan we naar Nederland en zullen onze jongens voor het eerst naar de zee gaan! Ben benieuwd of zij ook van die helden zijn....
    Tot snel weer,
    Liefs Debby & co

• 20 Juli 2009 - 17:11

Wilma:

We waren even een paar dagen weg, zonder computer. Wat een leuke verrassing, nu ik hier weer op mijn plekje zit en jullie filmpjes, foto's en verhaal zie. Grappig om de stemmetjes van de kinderen te horen. Hardstikke leuk, ik ga het zo meteen vlug Diana vertellen. Die zal daar ook wel vanop kijken. We genieten van douwessan.
    groetjes.