Hieperdepiep Hoera, 1 jaar! - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Hieperdepiep Hoera, 1 jaar! - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Hieperdepiep Hoera, 1 jaar!

Door: Douwe en Esther

13 September 2006 | Brunei, Seria

Vandaag was het een hele bijzondere dag, Sanne's eerste verjaardag. Ze was al heel vroeg wakker alsof ze wist dat er kadootjes zouden zijn. Van ons kreeg ze een mooi speelhuis en een bootje voor in bad (vindt ze helemaal geweldig), er waren ook al kaartjes van de opa en oma's en een paar leuke e-mails. Daarna de woonkamer bekijken die versierd was met ballonnen en slingers, Sanne keek haar ogen uit. Pappa en Mamma kennen nog niet heel veel mensen maar toch waren er al een paar Nederlandse kindjes op bezoek en een paar mamma's en pappa's. Sanne vond het heel gezellig en maakte samen met de andere kindjes een enorm kabaal. Ze was heel moe van deze dag met zoveel indrukken en ligt inmiddels al weer heerlijk te slapen. Heel veel groetjes uit Brunei en bedankt voor al jullie spontane berichten.

• 13 September 2006 - 12:23

Piet:

Heey Douwe Esther & Sanne,

van Harte gefeliciteerd met de verjaardag van de kleine !!!! Jammer dat die taart van de foto zo ver weg is.

De auto is perfect !! (de onbeduidende miniscule formaliteit van de betaling is overigens volgens mij afgerond)

groetjes Piet & Tina

• 13 September 2006 - 15:51

Wilma:

het ziet er gezellig uit op Sanne's verjaardag. Die taart lijkt me wel heeeel lekker, om zo in te happen! doei.

• 13 September 2006 - 17:26

Radboud En Hanneke:

Hoi Sanne,
    Van Harte Gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Is ons cadeautje al gearriveerd?
    Groetjes Rad en Han

• 14 September 2006 - 12:48

Tina:

Hee lieve Sanne! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag van tante Tina. Ook voor je papa en mama.

De foto's zien er trouwens prachtig uit en wat een mooi huis hebben jullie!
    Een aapje in de tuin is toch wat anders (spannender) dan de gewone huismus.

Liefs Tina

• 17 September 2006 - 07:21

Wilma:

vandaag is het al weer 2 weken geleden, dat we jullie voor het eerst online zagen. We hebben al zo veel mooie foto's gezien en hebben de indruk, dat jullie het best naar je zin hebben.Gelukkig maar en mischien krijg je wel binnenkort bezoek van een of andere oma? Groetjes van ons 2 uit weinstadt.

• 17 September 2006 - 09:22

Rob, Harriet En Koen:

Hallo Sanne en natuurlijk ook hallo aan je ouders.
    We wilden je nog even feliciteren met je verjaardag ook al is het een beetje aan de late kant. Zo te zien ben je wel verwend en kun je ook mooi spelen met je nieuwe vriendjes.
    Erg leuk om de foto's te zien. Mooi huis. Maar jullie gaan nog een keertje verhuizen?
    Hier gaat ook alles goed. Koen groeit als kool en is heerlijk bewegelijk en kletst al lekker. We genieten enorm. Wanneer zitten jullie op skype? Groetjes van ons

• 17 September 2006 - 16:03

Hiske:

Hoi Douwe, Esther en Sanne,

Het ziet erna uit dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad. Die taart voor Sanne (en natuurlijk ook voor jullie) ziet er goed uit! Jullie hebben een stoere auto gekocht, maar die wagen waarachter Sanne voortstapt is ook tof. Wat leuk dat ze al echt begint te lopen

Die zonsondergangfoto's zijn trouwens erg mooi.

Groetjes van ons drietjes

• 18 September 2006 - 11:11

Reimo, Susanne En Ruben:

Hoi Sanne,
    Gefeliciteerd nog met je verjaardag. We zijn veel te laat, dat weten we, maar we bedoelen het goed. We zagen op de foto's dat je een hele mooie taart hebt gekregen en allemaal leuke cadeautjes. En je hebt daar ook al nieuwe vriendjes gemaakt. Ook mama en papa (of is het heit?) gefeliciteerd. Leuk om zo af en toe van jullie te lezen.

Liefs, Reimo, Susanne en Ruben.

• 19 September 2006 - 10:34

Ome Peter:

Hallo daar in Brunei,
    Even een snelle pauze reactie vanaf m'n werk. Ziet er allemaal erg goed uit zo op de foto's; vooral die auto, daar ben ik jaloers op: Ruilen met de onze ?
    Groeten,

Peter

• 19 September 2006 - 18:06

Wilma:

bedankt voor je mail, Esther. Volgende week gaan we naar Kiel; huis zoeken. Eens kijken of ik ook een paar mooie strandfoto's kan maken,om jullie te sturen. Het is voor jullie natuurlijk ook leuk ,om van het "thuisfront" bilder te krijgen. Trouwens ome Peter, als je dit leest: ik vind dat jullie ook een mooie auto hebben!!Was weer leuk in Seria, tot de volgende keer, tjusch!!

• 22 September 2006 - 08:19

Klaas,Hotty&Petra.:

Hoi daar. Hoe gaat het daar? Sorry dat ik(Petra) jullie niet heb gemaild n.a.v. de 1e verjaardag van Sanne!
    Ik ben in die week tóch met de boot geweest!!(had jullie bij pake gezegd dat ik er niet meer op rekende) Ik hoop jullie binnenkort weer te spreken.
    Dikke tût voor Sanne.

Gr.Klaas,Hotty&Petra

• 23 September 2006 - 08:19

Nynke:

Hallo daar!
    Sanne natuurlijk alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat gaat dat allemaal snel zeg....
    Ik hoop dat jullie er een beetje thuis voelen al. Hier gaat alles oké! Het lijkt nog steeds zomer hier, dus over het weer hebben wij nederlanders een keer niet te klagen. Komt vast wel weer ;-)
    Ons huisje begint nu echt wat te lijken. Jammer Esther dat je niet even langs kan komen lunchen.
    Hé succes daar!

Groetjes Nynke

• 23 September 2006 - 14:53

Eric, Debby + Kids:

Sanne, nog van harte proficiat met je verjaardag! Jee, wat ben je alweer een grote meid!
    En wat een bofkont dat je zo'n mooie taart en een leuk feestje hebt gehad, ook al ben je zo ver weg uit Nederland!

Tot snel! Liefs van ons allemaal!

Eric, Debby, Lars en Mikaï

• 25 September 2006 - 18:15

Wilma:

Poh ee, wat een mooie foto's.Het water loopt uit mijn mond bij het kijken!Prachtige gebouwen en nergens echt druk, valt me op. Dat is ook wel heerlijk relaxed.En al die zwembaden......ik heb er van genoten om het allemaal te zien en stuur hartelijke groetjes en tot de volgende keer in het fotoboek .(kijken doe ik zowiezo iedere dag)doei