Opa en Oma - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Opa en Oma - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Opa en Oma

Door: Douwe en Esther

14 Mei 2007 | Brunei, Seria

Ze zijn er! Voor opa een primeur, en oma Carien was natuurlijk al eens eerder geweest. Dus dat is lekker op de veranda zitten met zijn allen. Souvenirs van de vakantie in Sarawak en Sabah bekijken zoals de mooie sarong die Sanne heel goed past. Lekker naar de zonsondergang kijken en gewoon gezellig bij elkaar zijn.

Inmiddels zitten we ook op Maleisische les om wat meer te integreren en Dina woont al in het Amah huis wat aan ons huis vast zit. Er is weer veel gebeurd in huize F1-9.

Met hemelvaart, niet dat dat hier gevierd wordt of zo, zijn we met zijn allen naar Temburong geweest. Dat is een provincie van Brunei dat op een ander gedeelte van Borneo ligt. Er is veel regenwoud, je moet er met een bootje naartoe en ze hebben een prachtige canopy walk tussen de boomtoppen in het nationale park. Op de terugweg, hoe kan het ook anders, nog even lekker uitgerust bij de Empire.
groeten uit Brunei

• 14 Mei 2007 - 13:51

Rob:

Hi, Esther wat een prachtige foto van Sanne op het stand in de avond. Machtig.

Groetjes van Harriet, Koen en Rob

• 14 Mei 2007 - 13:53

Gerdien:

Ziet er weer leuk uit allemaal! Mooi buikje Eps, hoever ben je nu?
    Groeten!

• 14 Mei 2007 - 16:32

Debby:

He hallo allemaal,
    Wat heerlijk dat opa nu ook kan zien hoe jullie daar wonen! Heel veel plezier samen! En die foto van Sanne op het strand is inderdaad prachtig!
    Wij gaan morgen weer naar de opa's en oma's in Nederland.
    Groetjes Debby

• 15 Mei 2007 - 10:28

Wilma:

Wie is die meneer in die "lange rok"?
    We genieten van jullie foto's. groetjes voor allemaal.

• 26 Mei 2007 - 19:38

Wilma:

wat hebben jullie het fijn gehad samen en zulke leuke uitstapjes gemaakt! Ik was even een weekje weg. Nederland, zuid-duitsland en nu weer thuis. Natuurlijk gelijk op jullie website kijken en dan word je weer verrast met een hoop leuke foto's. Blijf gezond en rust op tijd!!!