Japan - Reisverslag uit Kyoto, Japan van douwessan - WaarBenJij.nu Japan - Reisverslag uit Kyoto, Japan van douwessan - WaarBenJij.nu

Japan

Door: Douwe en Esther

27 Februari 2010 | Japan, Kyoto

Lieve allemaal, even snel een stukje tekst maar vooral weer foto's, ditmaal van Japan. Wat een bijzonder land, vriendelijke mensen, ontzettend beleefd en gastvrij. Treinen die op bijna op de seconde op tijd rijden, ryokan (Japans hotel) met bedden op de grond en hete baden, hier onsen genoemd. Prachtige Zen-boedistische en shintoistische tempels en Samourai kastelen. Prachtig weer gehad met een begin van bloesem en helder weer met perfect uitzicht op de Fuji vulkaan.

Groeten en tot ziens in Mei.

• 27 Februari 2010 - 11:47

Debby En De Rest:

Wat een foto's weer en wat een ervaring rijker voor jullie!!! Lijkt me een heel bijzonder land om te bezoeken. Geniet nog even lekker na en tot skypes/chats/mails maar weer,
    liefs van ons allemaal

• 27 Februari 2010 - 15:55

Oscar & Sandra:

Hoi Douwe en Esther,

Mooie foto's! Ook prachtige natuurbeelden, Japan lijkt ons erg indrukwekkend. En wat worden Sanne en Jesse al groot!
    Tot ziens in mei,

Groetjes,
    Oscar en Sandra.

• 28 Februari 2010 - 20:31

Wilma:

Ga zo door! Langs deze weg zien wij dan ook heel wat moois van de wereld.Bofferds!
    dikke groeten.

• 25 April 2010 - 12:06

Loes:

Hoi Esther,

Mijn e-mailadres is Loes_Smeijers@hotmail.com of je kunt bellen op 0641582756.
    Het lijkt me heel leuk je binnenkort weer te zien!

Groetjes Loes