Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van douwessan - WaarBenJij.nu Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van douwessan - WaarBenJij.nu

Vietnam

Door: Douwe en Esther

23 Maart 2008 | Vietnam, Hanoi

Vanmorgen teruggekomen, snel even wat foto's uploaden. Erg mooi geweest, rijstvelden, bergen, strand, lekker eten, apart sfeertje beetje on-Azies, misschien de Franse invloed, kerken ipv moskeen, brede trottoirs, en ook het socialisme, luide marsmuziek en toespraken via speakers op straat, en vierkante gebouwen met grote pleinen met moraliserende kunst.

Sanne heeft weer tassen vol met schelpjes en Jesse is heel veel op de foto geweest de Vietnamezen vinden blanke kindjes erg leuk. Het was weer erg snel voorbij.

groeten, Douwe, Esther, Sanne en Jesse

• 23 Maart 2008 - 17:25

Gerdien:

Vrolijk pasen, maar dat lukt denk ik wel!
    Ziet er mooi uit Eps!
    De paaseieren lagen hier nog net niet onder de sneeuw verstopt...
    Groeten!

• 24 Maart 2008 - 15:15

Hiske En Co:

Leuk om even te lezen hoe het gaat!! Vietnam on-Azies, dat is inderdaad wel apart. Maar volgens mij hebben jullie weer genoten van een heerlijke vakantie.
    Groeten uit een zonnig (en vanmorgen wit) Nederland.
    Hiske

• 25 Maart 2008 - 18:05

Nienke:

Leuke foto's en verhaaltje. Blijft toch heel bijzonder al die reizen van jullie.
    Wat zijn de kindjes weer verandert.
    Liefs

• 28 Maart 2008 - 07:28

Debby En Co:

Wauw, ziet er weer geweldig uit! Wat hebben jullie toch een saai en doorsnee leventje daar, hihi. Wij zijn net terug van een weekje Nederland....ook mooi!
    Tot snel weer!

• 16 April 2008 - 09:24

Bart H:

He Es, Je bent toch vandaag jarig? gefeliciteerd!

Als je in juni toevallig nog op vakantie in Nederland: 7 juni is er een reunie van de Zaak.

Zag dat jullie in Thailand bij Krabi geweest zijn. Ben ik ook geweest, op weg naar Ko Lanta en Ko Phi Phi. Mooi he?

Groetjes Bart