Perth en bezoek - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Perth en bezoek - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Perth en bezoek

Door: Douwe en Esther

31 Januari 2010 | Brunei, Seria

Lieve allemaal,

Tsja alweer veel te lang geleden natuurlijk. als goede voornemen toch maar wat meer aan de site doen dit jaar...

prachtige vakantie in West Australie gehad en erg gezellig met het bezoek van opa en oma. Daarna nog een autotochtje door de junglemodder en een beetje maf 70's feestje in Brunei.

we weten dat het meer om de foto's dan de tekst gaat dus hier zijn ze dan.

groeten van ons en hopelijk tot ziens in Mei in Nederland.

• 31 Januari 2010 - 11:57

Mem/oma Boukje:

Prachtige foto's, die me altijd weer even heel dicht bij jullie brengen.

• 31 Januari 2010 - 16:33

Debby:

Hoi allemaal,
    Wij zijn net terug uit Slovenië en zag dat jullie (eindelijk, hahaha) weer een nieuw bericht hadden geplaatst, maar het was het wachten waard! Wat een prachtige foto's weer!! Moest wel twee keer kijken wie die twee gekke luitjes waren op de tweede foto :-)
    Liefs Debby en de rest van de familie

• 31 Januari 2010 - 21:49

Wilma:

Jaaaaa, foto's!!!!!!!
    Het ziet er weer allemaal erg mooi uit, om jaloers op te worden. En wat groeien jullie kinderen groot. Ook leuk dat we langs deze weg, Jasper en Carien weer eens zien.Het beste en groetjes uit een total toegesneeuwd Probsteierhagen.

• 04 Februari 2010 - 21:27

Sylvia:

Ik wist niet dat jullie een Ton Schulten hadden?!

Tot mei!

• 07 Februari 2010 - 16:26

Hiske :

Leuk om weer even wat plaatjes te zien!