lang verhaal - Reisverslag uit Bargemon, Frankrijk van douwessan - WaarBenJij.nu lang verhaal - Reisverslag uit Bargemon, Frankrijk van douwessan - WaarBenJij.nu

lang verhaal

Door: Douwe en Esther

08 Juli 2008 | Frankrijk, Bargemon

Het waren fantastische weken in Frankrijk en Nederland. Veel familie en vrienden gezien. Een jubileum huwelijk en een jubileum verjaardag en als klap op de vuurpijl een nieuw neefje!

Ze zeggen wel eens een foto zegt meer dan 1000 woorden, dan houd ik maar weer snel op anders wordt dit een veel te lang verhaal.

• 08 Juli 2008 - 14:12

Wilma:

Heeeee wat leuk, en wat een knal gezellige boel allemaal en zo sjiek (eigen zwembad)en vrolijk ziet het er uit.Fijn dat het met jullie zo goed gaat. groetjes.

• 08 Juli 2008 - 14:50

Debby & Co:

He weer een berichtje! (Eindelijk, hahaha, dacht al dat jullie niets meer beleefden!)
    Wat een leuke foto's! Ik moest wel drie keer kijken.....wat is Jesse gegroeid en veranderd! Wat een mooi mannetje!
    Fijn te zien dat jullie zo genieten!
    Tot snel weer, liefs van ons.

• 09 Juli 2008 - 20:40

Marieke:

Ha Es,
    Dat was gezellig vorige week. Sorry, een beetje hectisch met mijn kids. Maar Thomas vertelde me later nog dat hij het leuk vond. Dus das mooi he. Ik had je nog veel meer willen vragen, maar misschien moet ik je gewoon eens vaker een mailtje sturen.

Leuke foto's,
    Groetjes, marieke

• 13 Juli 2008 - 17:25

RJ, Twan En Hiske:

Hey hoi,

Wat heerlijk allemaal!! Het straalt van de foto's dat jullie een heerlijke tijd hebben gehad. Nu weer wennen en aanpassen in Brunei of voelt het na twee jaar eigenlijk al als thuiskomen??

Groetjes van ons alledrie!!

P.S. Jullie kunnen als jullie weer naast ons wonen genieten van verse chinese kool en tauge, jullie achtertuin is nl. gedeeltelijk veranderd in een groententuin (het is al een paar keer door m'n hoofd geschoten dat ik je dat wil mailen).

• 17 Juli 2008 - 11:49

Debby:

He Esther,

Weer "thuis"? Voelt Brunei inmiddels als thuis? Geniet weer van de mooie dingen daar. Ben je alweer plannen aan het maken voor een volgende reis?

Liefs Debby

ps. Ik ben een boek aan het lezen, wat ook interessant voor jullie is denk ik: Third Culture Kids (the experience of growing up among worlds), geschreven door David C. Pollock and Ruth E. Van Reken.
    Gaat over de invloed/ gevolgen voor kinderen om in een andere cultuur op te groeien dan de cultuur van hun ouders.

• 29 Juli 2008 - 19:31

Familie Buijze-veens:

Hallo daar,
    Weer helemaal gewend in Brunei Esther?
    Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Jesse.
    Maak er een leuke dag van.
    Esther, heb jij een nieuw mobiel nummer?
    Liefs. ome Jaap,tante Pleun, Germ, Monique en Dez.