foto's - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Douwe en Esther

24 April 2008 | Brunei, Seria

Tja eigenlijk wel weer veel gebeurd, we hebben Dutch Night gehad een groot feest voor alle expats in Brunei, met thema 1001 Dutch Nights, erg gezellig. Hetzelfde weekend is het kinderfeest met poffertjes en draaimolen dus altijd succes. Sanne heeft weer genoten. Ook nog een berg beklommen de mount Kinabalu, dit was een welkome afwisseling van alle strandvakanties en met 4000m rond zonsopgang dus vriestemperaturen, heerlijk. De vakantie in Nederland en Frankrijk komt alweer snel dichterbij, we hebben er weer erg veel zin in. Jesse kan nu zitten, dan verveelt hij zich ook een stuk minder altijd maar liggen is ook niks. Hij begint nu ook letters te brabbelen, g, brr, ah ah, hij heeft al een keer mama gezegd dus dat is eerlijk want Sanne kon het eerst papa zeggen.

groeten uit Brunei

PS: nee hoor Wilma nog niet, nou jah wel een beetje natuurlijk... we hebben veel gewandeld in de jungle waarbij we ook nog een rhinoceros neushoornvogel zagen, een van de mooiste soorten. Ook nog een tripje gemaakt naar de binnenlanden van Borneo, eerst vliegen in een klein vliegtuigje, vragen aan de piloot waar we nu eigenlijk heengaan (Bario) en dan nog 3 uur lopen vanaf het vliegveld om te logeren bij een boerengezin. Het volgende bericht zal weer uit Nederland (en Frankrijk) zijn!

• 24 April 2008 - 13:05

Eric En Debby:

Mooie foto's weer! En een paar lijken er een beetje op Zwitserland :-)
    Dat feestje ziet er geweldig uit, net als jullie kostuums, prachtig.
    Nou, geniet van de mooie dingen en ik duim voor jullie dat de schorpioenen weg blijven!
    Tot skypes, liefs Eric, Debby, Lars en Mikai.

• 25 April 2008 - 18:02

Wilma:

Zo, zal ik ook maar weer eens langskomen. We waren 7 weken onze camper bewegen. Wij hebben ook mooie foto's gemaakt, kan ik die hier ook ergens plaatsen? Fijn dat jullie zo genieten en gezond zijn.Leuk zien jullie er allemaal uit. groetjes.

• 28 April 2008 - 19:02

Nienke:

Leuke foto's! Mooi verkleed en wat zit Jesse schattig bij de computer.
    Groetjes

• 26 Mei 2008 - 20:57

Wilma:

Hoi, wat doen jullie zo allemaal? Koffers pakken? Ik kom wel iedere dag een keertje kijken,maar er veranderd niks, jullie worden toch niet huiselijk? Groetjes en als je gaat vliegen; goede reis.

• 28 Mei 2008 - 19:58

BOFFERDS!!!!!!!!!!

• 07 Juli 2008 - 07:08

Wilma:

4 weken geen mens tegengekomen, waar is iedereen?