Bezoek - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Bezoek - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Bezoek

Door: Douwe en Esther

23 Februari 2008 | Brunei, Seria

Eind januari zijn Patrick, Ilonka en Bente hier een week geweest. Het was erg gezellig en ook Sanne en Bente konden het meteen goed met elkaar vinden. Bente vond Jesse ook heel lief en vond het erg leuk om hem de fles te geven. Ilonka vertelde ons later dat Bente zei dat Jesse haar broertje was en Sanne haar nichtje.

We hebben wat uitstapjes gemaakt naar de watervillage in Bandar een naar de proboscis aapjes gekeken. Naar boven kijkend zagen we ineens vlak bij de boot een grote krokodil zitten, die dook met een het water in toen hij gespot was. Hm we wisten dat ze er zaten maar er een van zo dichtbij zien is toch wat anders. Een nachtje Empire hotel maakte het natuurlijk af. Ook een mooie wandeling in de jungle gemaakt en natuurlijk gegeten bij 1 sterren restaurant Labi “Hilton”.

We hebben elkaar daarna ook nog een dag gezien in Kota Kinabalu, waar wij ook een korte vakantie hadden. Vonden het erg leuk om te horen was dat ze Azie erg mooi gevonden hebben ondanks dat ze geen Aziefans dachten te zijn. Bente en Sanne waren echte vriendinnetjes geworden en vonden het afscheid niet leuk. Sanne heeft het nu nog steeds over Bente en dat ze samen hadden gespeeld met de knikkers van Bente en in het hotel als poesjes gingen lopen.

Jesse heeft ondertussen zijn eerste tandjes en krijgt al groente- en fruithapjes. Hij eet met veel plezier en hij groeit nog steeds als kool. Hij is een vrolijk mannetje die om zich heen begint te kijken en al dingen begint te pakken. De luchtvracht is aangekomen en het is toch wel weer fijn om al die spulletjes te hebben die je hier niet kunt kopen. Ons volgende bezoekje naar Nederland is alweer geboekt, maar eerst nog naar Vietnam! Wordt vervolgd...

Groeten van Douwe, Esther, Sanne en Jesse

• 23 Februari 2008 - 10:24

Wilma:

Hallo holiday family,
    Nou, jullie zijn toch wel bofferds , lieve kindjes, mooi weer, prachtige natuur, gezellig bezoek, fijn huis, prima auto's , weer vakantie plannen. Wat blijft er nog te wensen over? Maar we gunnen jullie het van harte, geniet er van en het is leuk om naar te kijken, komen wij ook in vakantie stemming. Groetjes ook van Robin die hier naast me zit, doei.

• 23 Februari 2008 - 12:53

Hiske:

Hoi allemaal,
    Leuk om weer even te lezen dat jullie je goed vermaken en dat het zo goed gaat met de kids!! Blijf genieten.
    Groetjes Hiske

• 24 Februari 2008 - 10:02

Debby:

Dat ziet er allemaal weer goed uit! Het een is net geweest en nu alweer plannen voor Vietnam! Lijkt me geweldig. Profiteer er maar lekker van dat je dit soort reisen nu op zo'n "kleine" afstand kunt maken. Alvast veel plezier met de voorbereidingen en ben benieuwd naar jullie foto's en verhalen :-)
    Liefs van ons allemaal

• 26 Februari 2008 - 10:56

Nienke:

Weer super om te lezen en foto's te zien. Roept herinneringen op!
    Liefs