Sanne 3 jaar - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Sanne 3 jaar - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Sanne 3 jaar

Door: Douwe en Esther

16 September 2008 | Brunei, Seria

Hallo allemaal, alweer een hele tijd geleden dat we een berichtje plaatsten. Belangrijkste is natuurlijk dat we een mooi feest hadden van Sanne afgelopen Zondag, het kinderspeelpaleisje junglehouse was gereserveerd hiervoor en Sanne vond de Poeh taart erg mooi. Alweer 3 jaar, je merkt vooral aan de kinderen dat de tijd snel gaat, Sanne is ook 1 geworden in Brunei.

Of we in Brunei blijven blijft onzeker, je weet het hier nooit met alle vereiste approvals. Van het weekend was trouwens ook het fietsdiner. Alle Nederlanders hier (en dat zijn er heel wat) gingen bij elkaar eten, elke gang in een ander huis en volgens traditie per fiets van het ene naar het andere huis. Het deed soms een beetje denken aan vroeger naar school fietsen, lange rijen 5 breed uitwaaierend over de weg.

We hebben de tuin ook opgeknapt, ahum na 2 jaar pas dus, maar jah het is wel mooi geworden. Verder hebben we een soort rommelhok/schuurtje laten bouwen. Nu heeft Sanne een eigen kamer en dat is toch wel praktisch met al die verschillende slaaptijden.

Groeten uit Brunei en tot horens maar weer.

• 16 September 2008 - 13:04

Debby:

Hallo allemaal,

Leuk weer een berichtje van jullie te lezen en nog wel zo'n feestelijke! Sanne nog van harte gefeliciflaptaart met je verjaardag! Wat een leuke uitnodigingen en wat een prachttaart! Was hij ook lekker? Ook het feestje ziet er erg gezellig uit!

Groetjes weer van ons allemaal en Esther we spreken elkaar snel weer.

Liefs Eric, Debby, Lars en Mikaï.

ps. Pracht foto die 2e!

• 16 September 2008 - 15:52

Wilma:

Herzliche Glückwünsche für die junge Dame.
    Wat hebben jullie een heerlijk leventje, het ziet er zo gezellig en ongecompliceerd uit. Een leuk idee zeg, een fietsdiner. Iets om te onthouden.En hoe ziet de tuin er nu uit? Begrijp ik dat goed, dat Sanne nu in een rommelhok moet slapen, nee toch. doei.

• 17 September 2008 - 06:26

Nienke:

Leuk om te lezen en zien dat Sanne een mooi feest heeft gehad. Jammer dat we er niet bij waren om haar persoonlijk te feliciteren.
    Groetjes

• 12 November 2008 - 09:20

Debby:

Hoi Douwe,

Aangezien ik je persoonlijke mailadres niet heb, gebruik ik de internetsite maar even...

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    (Je wordt dan wel geen 3 jaar :-) zoals Sanne hierboven)

We wensen je een hele fijne dag!

Liefs Eric, Debby, Lars en Mikaï

• 12 November 2008 - 12:30

Petra,Klaas & Hotty:

Hoi Douwe+fam.

Van harte met je verjaardag!(sorry we zijn een beetje laat,maar goed :"beter laaat dan nooit!!")
    Ik hoop jullie binnenkort weer eens wat langer te "spreken"!

Gr.Petra,Klaas & Hotty.

• 15 November 2008 - 22:00

Wilma:

dus je bent weer eens jarig Douwe, lees ik hier. Van harte proficiat alsnog. Nu verwachten we eigenlijk wel een paar leuke vakantiefoto's en dan zijn we ook erg benieuwd of opa en oma Verplanke goed aankomen. Veel plezier met elkaar. groetjes.