4WD - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu 4WD - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

4WD

Door: Douwe en Esther

01 Oktober 2006 | Brunei, Seria

Vandaag hebben we de auto eens gebruikt waar hij voor gemaakt is, off road midden door de jungle naar een groot meer gereden, allemaal erg gaaf vonden pappa en mamma, Sanne ook wel maar die viel toch van het gehobbel in slaap uiteindelijk. Heel gezellig geluncht met vrienden die Esther heeft leren kennen in het zwembad. We hebben nu ook wat meer van het binnenland kunnen zien, rijstvelden met waterbuffels en piepkleine dorpjes aan de rivier.

Dit was het weer even voor nu, volgend weekend is weer een lang weekend, gaan we weer veel foto's maken. Groeten Sanne, Esther en Douwe

• 02 Oktober 2006 - 14:59

Gerdien:

Hallo tropenbewoners!
    ziet er goed uit allemaal, voor een buitenstaander lijkt het reuzestoer. Zou ook graag een weekendje meedoen! Maar hoe is het nu echt om daar te wonen en weten dat het de komende jaren je land blijft? Beginnen jullie je dat al een beetje te realiseren?
    Fijn dat er nu wat meer eigen spullen zijn. Dit huis was toch tijdelijk? Kun je je dagen een beetje vullen met aangename dingen, Esther? Fijn dat je ook mensen leert kennen. NLders of anders?
    Hier is nu toch echt de herfst begonnen. Regen wind en vallende blaadjes. Ik vind het wel best zo. Behalve op de fiets in een bui...
    Verder alles kits.
    Groeten en liefs,
    Gerdien

• 03 Oktober 2006 - 12:13

Eric, Debby & Kids:

Hallo daar allemaal,
    Wat ontzettend gaaf dat je dit even in een weekendje kunt doen. En die auto die mag er wezen hoor! Prachtige foto's weer. Als ik dan dat mooie weer zie, dan is de grijze lucht hier buiten toch wel heel somber. Ben bang dat het mooie weer Zwitserland begint te verlaten.
    Wat heerlijk dat je mensen hebt leren kennen en je daarmee wat kunt ondernemen. Raar eigenlijk he. Je pakt je koffers op weg naar het avontuur en daar aangekomen moet je eigenlijk helemaal opnieuw beginnen. Nieuwe woning nog tot daar aan toe, maar zeker het aangaan van nieuwe contacten kost tijd en maakt dat je realiseert wat je achter hebt gelaten.
    Veel plezier volgend weekend, kijk uit naar jullie bericht en foto's!
    Liefs Eric, Debby, Lars en Mikaï.

• 09 Oktober 2006 - 10:22

Wilma:

Wij waren ook even een paar dagen weg en meteen bij thuiskomst is er weer wat nieuws bij jullie te zien. Ik heb er weer met plezier naar gekeken. Fijn dat jullie nieuwe vrienden maken, ik hoop dat dat op onze leeftijd ook zo goed gaat, hier zeggen ze : verandering doet goed, dan roest je niet vast! Ga zo door en het is eerder november als je denkt.doei