Bezoek Oma's - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu Bezoek Oma's - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

Bezoek Oma's

Door: Douwe en Esther

06 November 2006 | Brunei, Seria

De oma's zijn vandaag aangekomen na hun lange reis. Ze hebben de primeur! We hebben lekker gegeten op de club en gelukkig was het vandaag niet zo warm, dan kunnen ze nog even wennen. We hebben ook al twee neushoornvogels gezien.

De eerste contacten via de computer zijn al gelegd en vanavond hebben we een heerlijke strandwandeling gemaakt.

Donderdag zijn we wezen eten bij de boat club met uizicht op de rivier met vissers en zeilboten, het was wel snel donker helaas.

We zijn ook al bij het nieuwe huis geweest waar we a.s. Zaterdag heen gaan. Maar we hoeven niet aan het werk hoor, alles wordt geregeld, de tuin, het verhuizen van de dozen en meubels en zelfs het schilderen. We kunnen nu onze zeevracht eindelijk uitpakken (en we hebben natuurlijk de perfecte oppas voor Sanne).

• 06 November 2006 - 13:26

Tina:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad. Jullie zien er in ieder geval verbazend fris uit na zo'n lange en zware reis, maar dat zal ook komen door het zien van Douwe, Esther en Sanne. Heel veel plezier en geniet van jullie verblijf!

• 06 November 2006 - 15:52

Wilma:

Dat is leuk, Carien, zie ik je toch nog!Nou ik ben wel opgelucht hoor, dat ik jullie in goede gezondheid met Sanne tussen jullie in , daar in Seria zie staan. Een prettige tijd en ik ben heel benieuwd, wat jullie allemaal gaan beleven, groetjes, doei.

• 06 November 2006 - 16:46

Carol En Nel:

Wat leuk! Zo ben je in de schouwburg en zo zit je bij je kleindochter. Alles goed verlopen? Jullie zien er niet oververmoeid uit. En nu maar knuffelen, wie van de drie!
    Groeten, Carol en Nel

• 07 November 2006 - 10:06

Alie En Willem:

Wat een onderneming,helemaal naar Brunai.Maar zo te zien is alles prima verlopen en kunnen jullie fijn van elkaar genieten.Wij hopen en in elk geval dat jullie een fijne vakantie hebben bij hen die jullie lief zijn.Een hartelijke groet van jullie familie uit een
    herfstachtig Heerenveen.

• 07 November 2006 - 19:51

Hans:

hallo Carien
    zo te zien is de reis meegevallen! en meteen achter de computer dat wordt nog wat.
    een vraag, hoe ging het vliegen en was het vliegtuig vol?
    als we in de buurt zijn komen we koffie drinken
    groetjes en een fijne tijd Hans en Hannie

• 07 November 2006 - 20:50

Wilma:

Dat ziet er heel goed uit, Carien achter de computer. Nou krijg ik zeker ook wel eens een mailtje van je? Hoezo komen Hans en Hannie op de koffie? Dat wil ik ook wel. Jasper, via Seria, hou je taai en ga ook eens rustig zitten!!! doei.

• 08 November 2006 - 14:57

Debby:

Zoals al meedere geschreven hebben: de oma's zien er nog bijzonder fit uit na zo'n lange reis! Heerlijk dat Sanne nu haar beide oma's heeft om te knuffelen! Geniet van jullie tijd samen!
    Liefs Eric, Debby & kids

• 09 November 2006 - 13:51

Wilma:

bedankt voor al jullie post!Wat appart, gaan verhuizen en allebij de oma's als oppas te hebben. Beter hadden jullie dat niet kunnen uitdenken. Maak nog maar eens een foto van het nieuwe huis, als de zon er op schijnt. Ik zie bijna niks. Gezellig lijkt me dat op de spulletjes van holland eindelijk uit te kunnen pakken. Succes, doei.

• 09 November 2006 - 20:54

Debby:

Zo jullie huis ziet er goed uit! Succes met de verhuizing zaterdag! Wel lekker dat je nu een "eigen stekkie" hebt, waarvan je weet dat het de komende periode je thuis zal zijn. Je eigen spulletjes en met zo'n fijne oppas voor Sanne kun je lekker vooruit! Nog ander halve maand en wij kunnen ook weer aan de slag!
    Liefs weer uit Basel

• 11 November 2006 - 09:49

Wilma:

een prosit op jullie nieuwe bungalow!

• 11 November 2006 - 12:05

Pier&Klazien:

Douwe van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en een fijne dag,met je gezin, en de beide oma's

• 11 November 2006 - 14:43

Wilma:

oeps, wat lees ik nou. Douwe is jarig? Als dat zo is, van harte proficiat uit Weinstadt met de beste wensen voor de toekomst Douwe!

• 11 November 2006 - 18:07

Ome Willem En Tante:

Er is er een jarig morgen!!
    Douwe van harte gefeliciteerd en nog veel gezonde jaren toegewenst van ons.Samen met de familie een gezellige dag een hartelijke groet vanuit
    Heerenveen.

• 11 November 2006 - 18:13

Willem En Alie:

Ome Willem en tante Alie was zeker te lang in het venster voor de namen,maar ook van tante Alie natuurlijk. Groetjes

• 12 November 2006 - 07:59

Monique:

Heej hallo allemaal,
    Gefeliciteerd Douwe, maak er een leuke dag! Veel plezier met z'n allen. Liefs, Monique

• 12 November 2006 - 10:21

Best:

Douwe,

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Heb je ontbijt op bed gehad en heeft Sanne iets moois voor je geknutseld? En hangen nu voor het eerste de slingers op in het nieuwe huis? Nog een hele fijne avond en tot gauw/skypes.

Liefs,
    Peter, Mirjam en Jasmijn

• 13 November 2006 - 19:19

Nanny & Elbert Kamph:

Dat ziet er allemaal fantastisch uit! Groetjes van ons en veel geluk daar. Groet ook de oma's!
    Jasper heeft gisteren bij ons gegeten. Gezellig hoor!!!