Vakantie Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van douwessan - WaarBenJij.nu Vakantie Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van douwessan - WaarBenJij.nu

Vakantie Langkawi

Door: Douwe en Esther

02 Juni 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo lieve allemaal,
We zijn net weer terug van een weekje vakantie op het eiland Langkawi. Het ligt eigenlijk heel dicht bij Brunei maar is toch 9 uur reizen doordat je in Kuala Lumpur moet overstappen.
We zaten in een prachtig resort aan zee. Maar het zwembad had de voorkeur van Sanne en ook van ons. Vanaf ons balkon keken we uit op het zwembad en als Sanne dat zag wilde ze meteen gaan zwemmen. dat hebben we dus weer veel gedaan. Sanne vond de glijbaan ook erg leuk, daar ging ze samen met papa vanaf.
We hebben mooie wandelingen gemaakt en zijn met een kabalbaan de hoogste berg (ong. 700 meter) van Langkawi op geweest waar het door de wind en iets lagere temperatuur heerlijk was. Ook zijn we in underwater world geweest waar Sanne haar ogen uitkeek met al die vissen en andere dieren.
Al met al vonden we Langkawi wel op Phuket lijken en het was ook weer een zelfde soort vakantie met zwembad en zee en een wandelingetje. Maar goed dat is wat we nu nog goed konden doen. Mijn buik begint nu behoorlijk in de weg te zitten en echt actief zijn zat er niet meer in dus was dit heerlijk.
Augustus begint nu ook steeds dichter bij te komen en we moeten nog wel een aantal dingetjes regelen, dus daar gaan we ons de komende weken maar eens mee bezig houden.
Tot een volgende keer maar weer.

Heel veel groetjes van Douwe, Esther en Sanne

PS: Sorry Wilma je was nog sneller dan de foto's met een reactie, maar hier zijn ze dan.

• 02 Juni 2007 - 07:30

Wilma:

Heee , wat een verrassing, een nieuw verhaal. Wat doe jij eigenlijk precies voor werk daar, Douwe.Ben jij een soort test persoon voor vakantiegebieden "aus zu werten?" Hadden jullie je fototoestel vergeten? Anders worden we altijd zo verwend met mooie plaatjes!Bij Sanne groeien onderhand zeker ook wel zwemvliezen tussen de tenen?Fijn dat het zo goed met jullie gaat. Geniet nog maar van de rust en succes met de voorbereidingen. Groetjes.

• 02 Juni 2007 - 18:50

Wilma:

Jaaaaa, hardstikke leuk. Even uitrusten: komt dat nu van al dat zwemmen, of is het echt zo'n zweet weertje?Wij hebben vorige week een kano tocht gemaakt en ijsvogels gezocht. geen wonder dat we er geen 1 zagen, die zijn bij jullie!

• 03 Juni 2007 - 20:00

Itske:

Hoi E en D
    Heerlijke foto's weer, jullie genieten volop zo te zien. De zwangerschap gaat wel veel sneller als je er niet met je neus bovenop zit zeg! Ik heb nog niks gehoord van Douwes baas wanneer ik mag komen overvliegen voor de bevalling?! Kus voor Sanne en groeten voor jullie.
    Itske

• 13 Juni 2007 - 19:39

Tim&Sylvia:

Erg handig zo'n website. Je bent zo weer bij. Het is weer even gelden, maar wij hadden ook vakantie op het Griekse Thasos. Twee heerlijke weken met goed weer, wandelen en zelfs een mountainbike tocht (alleen de die hards dan). Nu is het weer aan de slag als twee echte dinkies. Iedere gezond en groetjes, Tim en Sylvia

• 14 Juni 2007 - 05:45

Marloes En Dees:

Ziet er goed uit Esther en Douwe. Wat een mooie plekjes hebben we hier toch! Ik kon jullie mailadres niet vinden dus toch maar even via jullie site. Onze weblog is www.madelisa.web-log.nl
    Groetjes Marloes

• 27 Juni 2007 - 20:13

Maks :

Hallo Esther (Douwe en Sanne)
    Via Marije Klok kwam ik achter jullie site.
    Ik wist niet eens dat je weg was. Kun je na gaan. Maar wat super. Ik heb het gelezen en de foto's bekeken. Een hele ervaring allemaal. Ben bijna jaloers.
    Die Sanne al een hele dame en straks ook nog gezinsuitbreiding. Kortom een hele verandering in jullie leven, alles met elkaar. Geniet van de komende tijd en ik lees het wel verder allemaal. Erg leuk
    Hartelijke groeten Maks.