HIEPERDEPIEP HOERA JESSE 1 JAAR - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu HIEPERDEPIEP HOERA JESSE 1 JAAR - Reisverslag uit Seria, Brunei van douwessan - WaarBenJij.nu

HIEPERDEPIEP HOERA JESSE 1 JAAR

Door: Douwe en Esther

30 Juli 2008 | Brunei, Seria

Vandaag hebben we de 1e verjaardag van Jesse gevierd. Oma is hier gezellig op bezoek, en we kregen nog mensen uit de straat op de koffie. We hadden zelfgebakken appeltaart en Jesse kreeg veel cadeautjes, ook nog uit Nl van tante Mirjam die had ze meegegeven. Het uitpakken vond Jesse nog wat lastig maar Sanne hielp hem daar goed bij. De slingers vindt hij erg leuk en hij moet steeds lachen als hij die ziet. Sanne kreeg ook alvast een mooi verjaardagscadeau van oma, en was daar ook heel blij mee. Nog een paar nachtjes slapen en dan gaat oma weer terug naar NL.

En degenen die een felicitatie hebben gestuurd en/ of hebben gebeld bedankt.

Groetjes Douwe, Esther, Sanne, Jesse en oma Boukje

• 30 Juli 2008 - 09:09

Wilma:

Herzliche Glückwünsche für die ganze familie. Tolle Bilder, schön und fröhlich und lustig. Liebe Grüße und bleib gesund!

• 30 Juli 2008 - 15:00

Petra,Hotty,Klaas.:

Hartelijk gefeliciteerd met Jessse z'n 1e verjaardag!! Beppe zit nu ook bij ons.(van haar ook gefeliciteerd.)Hier in Heerenveen is het best warm!(graadje of 29á30!!)
    Groeten van ons allemaal.

Petra,Klaas,Hotty en beppe.

• 30 Juli 2008 - 16:55

RJ, Hiske En Twan:

Van harte gefeliciteerd met Jesse zijn verjaardag. De kaart is op tafel blijven liggen, gaat morgen op de post!!

• 30 Juli 2008 - 20:47

Debby:

Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria, in de gloria, in de gloria. Hieperderpiep Hoera!
    Hartelijk gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Jesse! Wat een mooie appeltaart en een verwennerij! Fijn dat oma mee kon feesten!

Dikke verjaardagskus van ons allemaal!

p.s. Prachtige foto's!

• 31 Juli 2008 - 10:00

Rob, Harriet, Koen:

Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Jesse.